Gaia skriver:
Kan slet ikke forstå du skal overtales sådan af alle til at kontakte fg. Selvf. Vil de ikke synes du er til ulejlighed. Deres arbejde er jo netop a tage sig af sådan ting. Jeg ville uden at være grov, have brugt min tid på fg end her på baby. Hellere besøge dem en gamg for meget end fOr lidt. Måske du også skulle snakke med lægen om en evt. Sygemelding hvis dit arbejde er fysisk hårdt. Selvom det evt. Gik under forrige graviditet er det ikke givet det går under denne. Og man har trods alt et levende væsen at tage vare på. Så jeg synes man skylder det lille menneske at besøge fg i sådanne tilfælde! Og så lægge sin egen usikkerhed om hvorvidt man er til ulejlighed til siden. Jeg måtte selv i uge 23 i sidste graviditet op på svanger afdelingen pge blødning, og senere op på fg pga manglende aktivitet fra bebs. Begge gange sagde de at det var det rigtige. Så senu for pokker at få det tjekket 
Ved de nok skal finde tid hvis det endeligt er, men det er stoppet og ikke været noget siden. Så det ville have været spild at tage afsted, når det nu kunne klares herhjemme. Hvis det var fortsat var jeg skam også taget afsted. Ikke om jeg skal føde før tid og undvære den store her hjemme i flere uger/ mdr...
Vil skam også nævne det til kontrol i start januar og huske den urin prøve.
Aktiviteten i maven er uændret.
Problemet er bare at jeg sagtens kan få lettere opgaver, men den opgave kunderne giver er ikke altid det der er i den virkelige verden - så løser jeg den alligevel. Det som de på kontor for at vide er en simpel opgave - kan i bund og grund være et pukkel og slid uden lige. Der ringer man ikke lige hjem og siger de skal sende en anden.
Dertil får jeg de sidste mdr heller ikke hoved nattevagten.
Men tager en dag af gangen. Nogle dage kan jeg mærke jeg skal tage det mere roligt end andre - så lytter skam til egen krop og vælger derfra.
Anmeld