sivende fostervand i uge 23?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

henh01

Anonym skriver:

kan det ikke stoppe af sig selv igen, være en engangs siven?

ih det er da ikke sjovt og nej der er nok der har født før tid, så vi en del der har aftalt at der ikke skal fødes flere 2012 børn i år...

jeg tror ikke det som sådan kan stoppe af sig selv. Men jeg er ikke sikker. Uanset hvad så skal du tjekkes og hvis der er hul skal du være sengeliggende.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

fairlady

Jeg ville også ringe til fg med det samme.

Da jeg ventede mig første gang kom der også noget jeg troede var sivende fostervand, men blev så enig med mig selv om at det ikke var det.

Da jeg så næste dag skulle ind på fg, fordi jeg va gået 9 dage over tid, fortalte jeg om min oplevelse.

Jeg fik sådan skæl ud fordi jeg ikke havde ringet.

Havde det været fostervand, skulle jeg have sat fødslen igang inden 24 timer.

SÅ RING søde.

Anmeld

25. december 2011

Kay

tror alså virkelig det er noget du skal tage seriøst! har en veninde der måtte indlægges resten af hendes graviditet... og en anden veninde der fødte for tidligt pga. sivende fostervand, og hun ik lige syntes hun havde tid til at ringe til fødegange med....

se lige at få ringet 

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

fairlady skriver:

Jeg ville også ringe til fg med det samme.

Da jeg ventede mig første gang kom der også noget jeg troede var sivende fostervand, men blev så enig med mig selv om at det ikke var det.

Da jeg så næste dag skulle ind på fg, fordi jeg va gået 9 dage over tid, fortalte jeg om min oplevelse.

Jeg fik sådan skæl ud fordi jeg ikke havde ringet.

Havde det været fostervand, skulle jeg have sat fødslen igang inden 24 timer.

SÅ RING søde.

Men er jo ikke fulde 24 uger henne, hvor grænsen er for at de vil gøre alt for baby - hvis den skal ud..

Troed ikke det var/er så farligt, da der intet står om det i graviditets bogen/nettet... Det jeg søgte rundt, inden jeg ville skrive det herinde.

Anmeld

25. december 2011

fairlady

Jeg aner ikke hvad de vil gøre når det er så tidligt, men jeg ville bare skynde mig at ringe, og få noget vejledning fra dem.

Jeg  for at det ikke er sivende fostervand. 

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

tror alså virkelig det er noget du skal tage seriøst! har en veninde der måtte indlægges resten af hendes graviditet... og en anden veninde der fødte for tidligt pga. sivende fostervand, og hun ik lige syntes hun havde tid til at ringe til fødegange med....

se lige at få ringet 

Har taget et bind på og sat vække ur til om 2 timer og er det vådt ringer jeg...

var til familie julefrokost, så manden gik kold kl 19 - han sov da jeg havde puttet den store. Han er en smule sensetiv og ville intet have med farmand at gøre - da han lugter og opførte sig lidt underligt.. Så tør heller ikke bare køre fra det hele...

Anmeld

25. december 2011

norenberg

Jeg ville ikke vente med at ringe....hvis du faktisk er ved at gå i fødsel kan de måske nå at stoppe det....og på det her tidspunkt i graviditeten vil dit barn ikke overleve....jeg har selv født for tidlig og havde jeg ringet og taget symptomerne alvorlige kunne du måske have stoppet min fødsel, så han var blevet der lidt længere....heldigvis gik det godt i mit tilfælde....og syntes da helt bestemt at det lyder helt hen i vejret at du vil tage på arbejde med sivende fostervand....

Anmeld

25. december 2011

Fenja09

Jeg troede også at mit vand var gået ret tidligt i graviditeten, men det viste sig at være "uflåd", meget meget tyndt, ingen farve og næsten ingen lugt. Jeg ringede til FG og fik alt kontrolleret og tog derefter hjem. Vil bare sige at det nødvendigvis ikke er vandet der er gået, men noget ganske uskadeligt. Alligevel synes jeg at du skal kontakte FG for at være helt sikker. 

/Fenja 

Anmeld

25. december 2011

norenberg

26. december 2011

JH12

Jeg ville ringe til fg, lige med det samme for en sikkerheds skyld!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.