sivende fostervand i uge 23?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.267 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Anonym trådstarter

er uge 22+? og ved ikke hvordan jeg skal reagere...

Det har været nogle travle dage, kan det have noget at sige?

Kan det passe det lugter sådan lidt sødt agtig?

Hvor meget er okay?

Mærker liv hver 2 time og ofte hver time, så der er jeg ikke bekymret.

Vi kom hjem her fra familie julefrokost og havde puttet den store, da jeg skulle tisse og kunne både lugt den søde lugt og se at mine boxer shorts var rimelig våde..

Skal på arbejde her kl meget tidelig og har et meget fysisk krævende arbejde...

Er det ikke noget med et bind og så teste om det bliver gennemblødt på under 1 time? Og hvis det gør det, så er det fg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

MaleneG

Anonym skriver:

er uge 22+? og ved ikke hvordan jeg skal reagere...

Det har været nogle travle dage, kan det have noget at sige?

Kan det passe det lugter sådan lidt sødt agtig?

Hvor meget er okay?

Mærker liv hver 2 time og ofte hver time, så der er jeg ikke bekymret.

Vi kom hjem her fra familie julefrokost og havde puttet den store, da jeg skulle tisse og kunne både lugt den søde lugt og se at mine boxer shorts var rimelig våde..

Skal på arbejde her kl meget tidelig og har et meget fysisk krævende arbejde...

Er det ikke noget med et bind og så teste om det bliver gennemblødt på under 1 time? Og hvis det gør det, så er det fg?

Ville nu lige ringe til fg hvis jeg var dig. 

Anmeld

25. december 2011

Filippa & Liva

Jo, tag et bind på og er det tungt efter 1 time er det meget muligt at det er sivende fostervand.

Men dit fostervand skulle jo helst ikke sive nu, når du ikke er længere henne så jeg ville da under alle omstænigheder lige ringe til fødegangen.

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

MaleneG skriver:

Ville nu lige ringe til fg hvis jeg var dig. 

har kigget i den der graviditets bog, der står der intet og heller ikke det store på nettet...

Med den store på over 3 år, var der slet ingen gener - så er fuldstændig på bar bund i denne graviditet, da jeg har trukket hele pakken denne gang...

Var heldigvis til køns scaning i torsdags og der var der fint med vand..

Tror jeg vil prøve at sove lidt og så sætte vækkeur til om nogle timer og så lige tjekker om det fortsætter...

Anmeld

25. december 2011

Rockertand

Anonym skriver:

har kigget i den der graviditets bog, der står der intet og heller ikke det store på nettet...

Med den store på over 3 år, var der slet ingen gener - så er fuldstændig på bar bund i denne graviditet, da jeg har trukket hele pakken denne gang...

Var heldigvis til køns scaning i torsdags og der var der fint med vand..

Tror jeg vil prøve at sove lidt og så sætte vækkeur til om nogle timer og så lige tjekker om det fortsætter...

Fostervand gendannes hele tiden, men hvis der er siven af fostervand, så er der også risiko for infektion.

Du er nødt til at kontakte fødegangen.

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Jo, tag et bind på og er det tungt efter 1 time er det meget muligt at det er sivende fostervand.

Men dit fostervand skulle jo helst ikke sive nu, når du ikke er længere henne så jeg ville da under alle omstænigheder lige ringe til fødegangen.

også det jeg tænkte og søgte i graviditets bogen og på nettet, men der er ikke meget at hente der..

har jo trukket hele graviditets pakken denne gang, i forhold til for over 3 år siden - hvor der intet var fra start til slut.

Måtte også tænde for det store lys på badeværelset, troed med nattelys at det blot var skygger i boxer shorts.. Men de var våde...

men tænker bare om de tunge løft mm. har påvirket 'bundproppen' så den er blevet utæt..

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Fostervand gendannes hele tiden, men hvis der er siven af fostervand, så er der også risiko for infektion.

Du er nødt til at kontakte fødegangen.

kan det begynde at sive pga evt infektion? havde jo glemt urin til jm sidste gang...

Ved ikke om det bliver ved, har valgt at putte i sengen - da jeg skal hente vagt lastbilen her kl 6 i morgen tidlig...

Uh altså, jeg der skal være døden nær inden jeg bare kontakter lægen og er der max 2 gange om året... Hader at belæmre folk, hvis der intet er og at det er helt okay...

Anmeld

25. december 2011

henh01

Hejsa.

du bliver nødt til at ringe til fødegangen eller afsnittet for gravide. Sviende fostervand kan være tegn på begyndende fødsel og det ville ikke værenogen lykke for nogle af jer hvis den lille vil ud nu.

Anmeld

25. december 2011

henh01

Anonym skriver:

kan det begynde at sive pga evt infektion? havde jo glemt urin til jm sidste gang...

Ved ikke om det bliver ved, har valgt at putte i sengen - da jeg skal hente vagt lastbilen her kl 6 i morgen tidlig...

Uh altså, jeg der skal være døden nær inden jeg bare kontakter lægen og er der max 2 gange om året... Hader at belæmre folk, hvis der intet er og at det er helt okay...

hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hejsa.

du bliver nødt til at ringe til fødegangen eller afsnittet for gravide. Sviende fostervand kan være tegn på begyndende fødsel og det ville ikke værenogen lykke for nogle af jer hvis den lille vil ud nu.

kan det ikke stoppe af sig selv igen, være en engangs siven?

ih det er da ikke sjovt og nej der er nok der har født før tid, så vi en del der har aftalt at der ikke skal fødes flere 2012 børn i år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.