Må jeg se jeres mave efter kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

4kløver

Anonym skriver:

Ja må jeg se et billed af jeres mave efter i har fået kejsersnit?

Jeg ved ikke om jeg tør og føde normalt igen efter sidste fødsel så har derfor tænkt på at få kejsersnit næste gang. Men hvordan var det at få kejsersnit i forhold til at føde normalt hvis i har prøvet det? Og hvordan ser maven ud bagefter?

GØR DET IKKE... Vis du kan føde så gør heller det.
Jeg fik et her den 22 nov. Og er først lige ved at være over det.
Jeg kunne ingen ting gøre bagefter og fik ondt hver gang jeg skulle op af sengen og jeg som skal ha meget ondt får jeg siger av fik nok efter 2 dage for jeg til sidst græd fordi skulle ha hjælp hele tiden..
Var på sygehuset 4 dage hvor jeg ellers bare skulle ha været hjem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Sabina92

Anonym skriver:

Ja må jeg se et billed af jeres mave efter i har fået kejsersnit?

Jeg ved ikke om jeg tør og føde normalt igen efter sidste fødsel så har derfor tænkt på at få kejsersnit næste gang. Men hvordan var det at få kejsersnit i forhold til at føde normalt hvis i har prøvet det? Og hvordan ser maven ud bagefter?

Jeg har en veninde der har fået kejersnit og hendes er bare rigtig pænt, synes jeg (: Men det ser jo altid forskelligt ud.

Anmeld

25. december 2011

Mortilxx

Jeg har fået et akut kejsersnit, og det gik rigtig godt. Jeg var ude af sengen kort tid efter jeg kom over på opvågningen. Jeg tog kun smertestillende I en dag og gik allerede hele vejen over på Intensiv afdelingen dagen efter kejsersnittet, jeg fik så meget vand i benene, at jeg nogle gange måtte sidde i kørestolen på vej tilbage til mor-barn afsnittet. Jeg har derudover også fået det fineste ar, og er nogenlunde tilfreds med min mave;-)

Anmeld

26. december 2011

SWTU

4kløver skriver:

Jeg kunne ingen ting gøre bagefter og fik ondt hver gang jeg skulle op af sengen og jeg som skal ha meget ondt får jeg siger av fik nok efter 2 dage for jeg til sidst græd fordi skulle ha hjælp hele tiden..

Ikke alle har meget ondt efter et kejsersnit. Jeg shoppede 4 dage efter!

Anmeld

26. december 2011

komodo

4kløver skriver:

Helt enig, har født to normalæt og en ved akut ks og jeg har aldrig prøvet noget lignende, havde ellers læst en masse om kejsersnit optil og intet sted stod der noget om at det skulle være mere smertefuldt bagefter end en normal fødsel.. har heller aldrig vænnet mig til at være følelsesløs på maveskindet fra navlen og ned til hvor skridtet begynder.

Vil klart anbefale en normal fødsel . .

Vend endelig tilbage med en update når du har besluttet dig for hvordan du vil føde næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.