sig det på facebook....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

B&J

Kay skriver:

ja lige netop... at de lige skal havde lov at tænke lidt over det...

nogle gode forslag til hvad jeg kan skrive???

jamen det du skrev lød super godt og se om du ikke kan få det med graviditeten ind mit i det hele så man lige skal læse det engang til før man lige er sikker hihihihih

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Filippa & Liva

Synes da det er en god idé du har i tankerne ...

Her offentliggjorde vi det efter nf scanningen hvor vi skrev 1:21000 (risikotallet) på vores væg og så kunne folk ellers selv regne den ud. 

Anmeld

25. december 2011

Darling<3

Køb et par baby strømper og tag et billed af dem, smid det på face og skriv - Trængte virkelig til nye strømper, men de er vidst lidt for små

Fik selv små sikker igår, af min bror og de er da ikke til at stå for

Anmeld

25. december 2011

Annana89

Jeg har tænkt at gøre næsten som dig! Vi skal til NF scanning d. 28 og hvis vi får et godt billed med hjem vil jeg poste det og som dug skrive lidt om året der er gået(min mand har været udsendt til Afghanistan, jeg tabte mig en del kg og en masse andre forhindringer)mig så skrive noget om at 2012 vil forandre vores liv osv!

Så jeg sys det er en rigtig fin idee du har fået;0)

Anmeld

25. december 2011

Kay

Bambii skriver:

Jeg syntes det lyder som en helt igennem fantastisk idé med en nytårstale..

Jeg kan godt hjælpe dig, da jeg er okay til at skrive.. Men kan du ikke sende en pb, men stikord omkring hvad der skal være med i den tale.. Så skal jeg komme med et forslag til dig, som du så kan rette i og lave om som du syntes..

det tilbud benytter jeg mig af

Anmeld

25. december 2011

Kay

nettemor skriver:

hvad med noget med at du jo har gennemført dette flotte vægttab men at nu ser det desværre ud til at du ikke kan holde den gode stil længere. .??

ja har overvejet noget med at vægtabet og at jeg mangler 5 killo til at nå i helt i mål... men at nu siger lægen jeg ik må tabe mere... men skal blive tyk igen....

Anmeld

25. december 2011

Kay

Peanut skriver:

Er heller ikke god til den slags, men måske du kan få nogle idéer af denne tråd? 

https://www.baby.dk/debat/127877pi1/ordet-er-frit/facebook-opdatering-om-graviditet.aspx

Den har i hvert fald givet mig idéer 

tak

Anmeld

25. december 2011

Nettemor

Kay skriver:

ja har overvejet noget med at vægtabet og at jeg mangler 5 killo til at nå i helt i mål... men at nu siger lægen jeg ik må tabe mere... men skal blive tyk igen....

ja det kunne være lidt fedt (hihi)

Anmeld

25. december 2011

Bambii

Kay skriver:

det tilbud benytter jeg mig af

Bare iorden

Jeg kigger på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.