sig det på facebook....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. december 2011

Kay

ja... jeg går lidt og lejer med tanken om når graviditeten skal offentliggørres på facebook...

(jeg ved godt at det ikke er alle der gør dette... men det vil vi gerne)

jeg har lidt tænkt på at lave en "nytårs hilsen" hvor jeg skriver lidt om det år der er gået og alle de killo jeg har tabt og kampen igennem det... og det bryllup vi har planlagt til sommer (som de færreste ved jo bliver rykket pga. min termin ligger to dage efter den dag vi havde planlagt brylluppet)

og så noget med at næste år ikke ser ud som forventet... og så skrevet lidt snørklet så man ikke med det samme læser jeg er gravid... men at det ligger imellem linjerne...

nogle der har nogle gode forslag??

det gør ikke noget det er dronningens nytårstale i minniformat.. da jeg har føsdag samme dag som dronningen og det har vi altid pjattet lidt med at jeg var royal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

An&Jo

Kay skriver:

ja... jeg går lidt og lejer med tanken om når graviditeten skal offentliggørres på facebook...

jeg har lidt tænkt på at lave en "nytårs hilsen" hvor jeg skriver lidt om det år der er gået og alle de killo jeg har tabt og kampen igennem det... og det bryllup vi har planlagt til sommer (som de færreste ved jo bliver rykket pga. min termin ligger to dage efter den dag vi havde planlagt brylluppet)

og så noget med at næste år ikke ser ud som forventet... og så skrevet lidt snørklet så man ikke med det samme læser jeg er gravid... men at det ligger imellem linjerne...

det gør ikke noget det er dronningens nytårstale i minniformat.. da jeg har føsdag samme dag som dronningen og det har vi altid pjattet lidt med at jeg var royal

synes det lyder som en rigtig god ide med en lille "tale" nu når i gerne vil offentliggøre det..

Jeg selv har tænkt meget over hvordan jeg skal offentliggøre det når jeg engang bliver gravid igen, og tænker at det bliver et billede med en overskrift der hedder "hov hvad var det der tittede frem" billedet skal jo så være af min mave, og er den ikke stor nok til at man kan se det, så puster jeg den lige lidt op.. og så satser jeg på at der skal være de to gyldne streger i billedet også..

tænk sig man kan tænke så meget over noget der ikke engang skal ske endnu.. :O

Anmeld

25. december 2011

B&J

hihihi det kunne være en super god ide så ville folk lige læse den engang til

Anmeld

25. december 2011

Kay

An&Jo skriver:

synes det lyder som en rigtig god ide med en lille "tale" nu når i gerne vil offentliggøre det..

Jeg selv har tænkt meget over hvordan jeg skal offentliggøre det når jeg engang bliver gravid igen, og tænker at det bliver et billede med en overskrift der hedder "hov hvad var det der tittede frem" billedet skal jo så være af min mave, og er den ikke stor nok til at man kan se det, så puster jeg den lige lidt op.. og så satser jeg på at der skal være de to gyldne streger i billedet også..

tænk sig man kan tænke så meget over noget der ikke engang skal ske endnu.. :O

hihi... ja... det er lidt sjovt... jeg har tænkt over det mange gange... men nu passer det lige ind at det er her til nytår... derfor en lille nytårstale... hihi

nogle gode ideer til en tale???

Anmeld

25. december 2011

Kay

B&J skriver:

hihihi det kunne være en super god ide så ville folk lige læse den engang til

ja lige netop... at de lige skal havde lov at tænke lidt over det...

nogle gode forslag til hvad jeg kan skrive???

Anmeld

25. december 2011

An&Jo

Kay skriver:

hihi... ja... det er lidt sjovt... jeg har tænkt over det mange gange... men nu passer det lige ind at det er her til nytår... derfor en lille nytårstale... hihi

nogle gode ideer til en tale???

uha, jeg er så dårlig til taler, men et eller andet med at nu skal i jo også enten fremskynde eller rykke brylluppet fordi der lige var en lille spire der ville vokse sig stor, og som ikke kunne vælge andre dage end lige deromkring til at dukke frem fra skjulet osv..

jeg er SÅ dårlig til at finde på.. men synes det er en rigtig fin måde i vil gøre det på..

Anmeld

25. december 2011

Kay

An&Jo skriver:

uha, jeg er så dårlig til taler, men et eller andet med at nu skal i jo også enten fremskynde eller rykke brylluppet fordi der lige var en lille spire der ville vokse sig stor, og som ikke kunne vælge andre dage end lige deromkring til at dukke frem fra skjulet osv..

jeg er SÅ dårlig til at finde på.. men synes det er en rigtig fin måde i vil gøre det på..

ja jeg er også helt tom for ideer... plejer ellers at være god til taler... men jeg har jo også lidt dage at tygge på det....

Anmeld

25. december 2011

Bambii

Kay skriver:

ja lige netop... at de lige skal havde lov at tænke lidt over det...

nogle gode forslag til hvad jeg kan skrive???

Jeg syntes det lyder som en helt igennem fantastisk idé med en nytårstale..

Jeg kan godt hjælpe dig, da jeg er okay til at skrive.. Men kan du ikke sende en pb, men stikord omkring hvad der skal være med i den tale.. Så skal jeg komme med et forslag til dig, som du så kan rette i og lave om som du syntes..

Anmeld

25. december 2011

Nettemor

hvad med noget med at du jo har gennemført dette flotte vægttab men at nu ser det desværre ud til at du ikke kan holde den gode stil længere. .??

Anmeld

25. december 2011

Peanut

Kay skriver:

Er heller ikke god til den slags, men måske du kan få nogle idéer af denne tråd? 

https://www.baby.dk/debat/127877pi1/ordet-er-frit/facebook-opdatering-om-graviditet.aspx

Den har i hvert fald givet mig idéer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.