Jeg er da også dum:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Jamen jeg ved det jo godt, men jeg er så utålmodig og går helt amok i de g-tests Bliver nød til at vente for 3 timers søvn om natten grundet tanker osv. Holder sgu nok ikke i længden.Tak for dit svar - havde nok brug for at få at vide at jeg har forsøgt for tidligt

Det var så ldit.. drop tankerne og få noet søvn for det ER ALT FOR TIDLIGT..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak

Anmeld

23. december 2011

Masig

Anonym skriver:

Jamen jeg ved det jo godt, men jeg er så utålmodig og går helt amok i de g-tests Bliver nød til at vente for 3 timers søvn om natten grundet tanker osv. Holder sgu nok ikke i længden.Tak for dit svar - havde nok brug for at få at vide at jeg har forsøgt for tidligt

Du er simpelthen nødt til at smide dine teste ud og IKKE købe flere før du er gået over tid.... Jeg kender godt problemet, jeg var også et testmonster... Men til sidst blev jeg så desperat at jeg simpelthen var nødt til at lade være med at have teste i huset...

9 dage før forventet mens er alt alt for tidligt... Har aldrig hørt om nogen der kunne teste så tidligt... En test måler HCG på 25 (et eller andet hvad det nu hedder) som minimum, og der går altså noget tid før kroppen har dannet så meget selvom ægget har sat sig fast...

Du er nødt til at banke dig selv i hovedet og sige NEJ, når du får lyst til at teste... Du kan tidligst prøve at teste omkring 3+3 ca hvis du vil have en chance for at få et rigtigt svar og ikke engang der er det sikkert du får det...

Håber du kan slappe mere af og får dine to streger inden længe

Anmeld

23. december 2011

JJH

Anonym skriver:

Hej piger.Jeg er en smule naiv og tænkte i morges, at jeg lige kunne teste. Venter først(helst ikke) min mens om 9 dage og vi havde sex de dage, jeg i følge beret eren havde ægløsning.Har haft det underligt de seneste dage med murren i maven, ondt i underlivet - små niv og begyndende brystspændinger, men selvfølgelig var test negativ. Man burde da kunne teste, når spunk har sat sig fast - forhåbentlig?Svar ønskes - hvor tidligt før forventet mens, testede i positiv eller ventede i?

jeg havde masser af symptomer, men først positiv test 4+2.

Anmeld

23. december 2011

lio

Anonym skriver:

Så du testede positiv ca en cyklus efter sin 1. Mens efter p-pille stop?Jeg håber også... Håber bare ikke, min krop spiller mig et puds..Glædelig jul

Ja, testede ret hurtigt, men troede jeg var gået over tid.

for dig

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Du er simpelthen nødt til at smide dine teste ud og IKKE købe flere før du er gået over tid.... Jeg kender godt problemet, jeg var også et testmonster... Men til sidst blev jeg så desperat at jeg simpelthen var nødt til at lade være med at have teste i huset...

9 dage før forventet mens er alt alt for tidligt... Har aldrig hørt om nogen der kunne teste så tidligt... En test måler HCG på 25 (et eller andet hvad det nu hedder) som minimum, og der går altså noget tid før kroppen har dannet så meget selvom ægget har sat sig fast...

Du er nødt til at banke dig selv i hovedet og sige NEJ, når du får lyst til at teste... Du kan tidligst prøve at teste omkring 3+3 ca hvis du vil have en chance for at få et rigtigt svar og ikke engang der er det sikkert du får det...

Håber du kan slappe mere af og får dine to streger inden længe

Det var nok lige det, jeg havde brug for at høreTak for din opsang - holder mig fra de tests nu!

Anmeld

23. december 2011

Masig

Anonym skriver:

Det var nok lige det, jeg havde brug for at høreTak for din opsang - holder mig fra de tests nu!

Hehe jeg ved udemærket godt hvor svært det er at lade være med at teste... Men man stresser sig selv og sin krop helt vildt ved at gå og tænke over det hele tiden og ved at teste hele tiden, for man bliver jo selvfølgelig skuffet når den viser negativ.. og det gør den altså 9 dage før forventet mens... Så det er at skyde sig selv i foden at teste så tidligt, selvom det er møg svært at lade være

for du snart går over tid og kan teste fint positiv, så du ikke skal gå og vente hele tiden

Anmeld

23. december 2011

Peanut

Anonym skriver:

Hej piger.Jeg er en smule naiv og tænkte i morges, at jeg lige kunne teste. Venter først(helst ikke) min mens om 9 dage og vi havde sex de dage, jeg i følge beret eren havde ægløsning.Har haft det underligt de seneste dage med murren i maven, ondt i underlivet - små niv og begyndende brystspændinger, men selvfølgelig var test negativ. Man burde da kunne teste, når spunk har sat sig fast - forhåbentlig?Svar ønskes - hvor tidligt før forventet mens, testede i positiv eller ventede i?

Prøv at søge hér på siden.. Det har været flere debatter og afstemninger om det, så kan du måske også få et indblik 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.