Anonym skriver:
Jamen jeg ved det jo godt, men jeg er så utålmodig og går helt amok i de g-tests
Bliver nød til at vente for 3 timers søvn om natten grundet tanker osv. Holder sgu nok ikke i længden.Tak for dit svar - havde nok brug for at få at vide at jeg har forsøgt for tidligt
Du er simpelthen nødt til at smide dine teste ud og IKKE købe flere før du er gået over tid.... Jeg kender godt problemet, jeg var også et testmonster... Men til sidst blev jeg så desperat at jeg simpelthen var nødt til at lade være med at have teste i huset...
9 dage før forventet mens er alt alt for tidligt... Har aldrig hørt om nogen der kunne teste så tidligt... En test måler HCG på 25 (et eller andet hvad det nu hedder) som minimum, og der går altså noget tid før kroppen har dannet så meget selvom ægget har sat sig fast...
Du er nødt til at banke dig selv i hovedet og sige NEJ, når du får lyst til at teste... Du kan tidligst prøve at teste omkring 3+3 ca hvis du vil have en chance for at få et rigtigt svar og ikke engang der er det sikkert du får det...
Håber du kan slappe mere af og får dine to streger inden længe 
Anmeld