Jeg er da også dum:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. december 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.Jeg er en smule naiv og tænkte i morges, at jeg lige kunne teste. Venter først(helst ikke) min mens om 9 dage og vi havde sex de dage, jeg i følge beret eren havde ægløsning.Har haft det underligt de seneste dage med murren i maven, ondt i underlivet - små niv og begyndende brystspændinger, men selvfølgelig var test negativ. Man burde da kunne teste, når spunk har sat sig fast - forhåbentlig?Svar ønskes - hvor tidligt før forventet mens, testede i positiv eller ventede i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

lio

jeg testede positiv 3+0 jeg var liige stoppet med p-piller så vidste ikke hvorår jeg forventede mens, havde en del tegn som gjorde at jeg måtte teste.  for du snart får en positiv test.

Glædelig jul alligevel, det skal du have.

Anmeld

23. december 2011

babymus77

Jeg havde modsat de andre måneder ingen symp men testede alligevel dagen før forv mens;-) 3+6 og positiv;-))

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

jeg testede positiv 3+0 jeg var liige stoppet med p-piller så vidste ikke hvorår jeg forventede mens, havde en del tegn som gjorde at jeg måtte teste.  for du snart får en positiv test.

Glædelig jul alligevel, det skal du have.

Så du testede positiv ca en cyklus efter sin 1. Mens efter p-pille stop?Jeg håber også... Håber bare ikke, min krop spiller mig et puds..Glædelig jul

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Jeg havde modsat de andre måneder ingen symp men testede alligevel dagen før forv mens;-) 3+6 og positiv;-))

Men det er også bare dumt, at jeg tester allerede nu. Ægløsning for godt en uge siden.Håber bare og er samtidig nysgerrig.Jeg skal bare holde grabberne fra de g-tests..

Anmeld

23. december 2011

Molly8

Anonym skriver:

Hej piger.Jeg er en smule naiv og tænkte i morges, at jeg lige kunne teste. Venter først(helst ikke) min mens om 9 dage og vi havde sex de dage, jeg i følge beret eren havde ægløsning.Har haft det underligt de seneste dage med murren i maven, ondt i underlivet - små niv og begyndende brystspændinger, men selvfølgelig var test negativ. Man burde da kunne teste, når spunk har sat sig fast - forhåbentlig?Svar ønskes - hvor tidligt før forventet mens, testede i positiv eller ventede i?

Testede svagt positivt på 6. dagen efter insemination..

Anmeld

23. december 2011

kirsti

en positiv test afhænger ikke blot af om ægget har sat sig fast men derimod af om de hcg niveau er højt nok og der kan sagtens gå tid efter det har sat sig fast

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

en positiv test afhænger ikke blot af om ægget har sat sig fast men derimod af om de hcg niveau er højt nok og der kan sagtens gå tid efter det har sat sig fast

Jeg ved det egentlig godt. Jeg er bare så naiv at tro at jeg kan teste så tidligt Jeg håber stadig https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12383.png

Anmeld

23. december 2011

An&Jo

det er da os alt for tidligt at teste..

du skal vente ihvertfald indtil dagen før forventet mens, og allerhelst til dagen efter hvis du kan..

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

det er da os alt for tidligt at teste..

du skal vente ihvertfald indtil dagen før forventet mens, og allerhelst til dagen efter hvis du kan..

Jamen jeg ved det jo godt, men jeg er så utålmodig og går helt amok i de g-tests Bliver nød til at vente for 3 timers søvn om natten grundet tanker osv. Holder sgu nok ikke i længden.Tak for dit svar - havde nok brug for at få at vide at jeg har forsøgt for tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.