Spørgsmål til nytårsaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Var så lidt. jeg tror ikke du skal være nervøs for en enkelt aften med lidt alkohol, det er noget andet, hvis det er hver dag.

det er rigtigt.. men nu er jeg ikke den der drikker normalt, men plejer at få lidt nytårsaften..

tror jeg vil lokke manden til at det er mig der kører hjem så jeg er helt ude over problemet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Miss T

Anonym skriver:

det er rigtigt.. men nu er jeg ikke den der drikker normalt, men plejer at få lidt nytårsaften..

tror jeg vil lokke manden til at det er mig der kører hjem så jeg er helt ude over problemet..

Ja, kender det selv. Drikker næsten ikke mere. Og jeg gider ikke bare at drikke en drink, så vil jeg hellere holde mig helt på vandvognen og kører...

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Nej det ville jeg ikke....

Hvis det var mig og der var en lille chance for at jeg var blevet gravid på det tidspunkt, så ville jeg bare slet ikke risikere noget som helst ved at drikke. Ved godt masser af mennesker har drukket lidt eller en del i graviditeten uden det har skadet babyen, men man ved jo ikke på forhånd hvornår det skader baby og hvornår det ikke gør, så jeg ville ikke synes det var det værd....

Så enten ville jeg udskyde projekt baby til cyklussen efter og så drikke hvad jeg havde lyst til nytårsaften, eller også ville jeg slet ikke drikke nytårsaften og så håbe på den allerede var der...

tak for dit svar..

tror jeg er kommet dertil at jeg lokker manden til at det er mig der kører hjem, for så er vi helt ud over problemet, for så kan jeg slet ikke drikke..
heller ikke bare et enkelt glas, for i min verden hører det slet ikke til når man skal ud og køre..

vi håber jo på at den er der på det tidspunkt, det ville være så dejligt at gå ind i det nye år som nygravid..

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Ja, kender det selv. Drikker næsten ikke mere. Og jeg gider ikke bare at drikke en drink, så vil jeg hellere holde mig helt på vandvognen og kører...

jeg kan sagtens holde mig til bare en enkelt, men tror bare det bliver mig der kører..

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

den bliver nok ikke nem at komme igennem med på den måde er det got min mens først lige er slut nytårsaften så kan manden nå at "komme sig" inden det går løs

held og lykke

haha, han må bare makke ret hvis han vil have en baby mere..

og det vil han jo.. han ønsker det ligeså meget som mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.