Spørgsmål til nytårsaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Anonym trådstarter

Vi er lige gået igang med projekt baby nr 2 herhjemme, og jeg har første testdag den 12 januar, så ved jo selvfølgelig ikke om der er sket noget når vi når til nytårsaften..

vi skal være sammen med venner, og jeg skal selvfølgelig i forvejen ikke drikke vildt, da sønnen også er der..

Men ville i tage et enkelt glas vin eller champagne, nu når i ikke vidste om den var der eller ej??

Jeg er sådan i tvivl, for er normalt en af dem der glædeligt drikker et enkelt glas rødvin til maden, og så et glas champagne kl 24, men kan ikke finde ud af om det er iorden denne gang??

Hvad siger i piger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Kris89

mener ikke barnet kan tage skade af en smule alkohol når det endda er næsten 14 dage før testdag... altså har du jo kun lige haft eller har ÆL...

perosnligt ville jeg glaeligt tage et glas et eller andet... men der har vi jo selvfølgelig forskellige meninger - er nok ikk så pernitten hvad sådan noget angår

Anmeld

22. december 2011

Miss T

ja!

Anmeld

22. december 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Vi er lige gået igang med projekt baby nr 2 herhjemme, og jeg har første testdag den 12 januar, så ved jo selvfølgelig ikke om der er sket noget når vi når til nytårsaften..

vi skal være sammen med venner, og jeg skal selvfølgelig i forvejen ikke drikke vildt, da sønnen også er der..

Men ville i tage et enkelt glas vin eller champagne, nu når i ikke vidste om den var der eller ej??

Jeg er sådan i tvivl, for er normalt en af dem der glædeligt drikker et enkelt glas rødvin til maden, og så et glas champagne kl 24, men kan ikke finde ud af om det er iorden denne gang??

Hvad siger i piger??

Du er jo under ingen omstændigheder gravid nytårsaften, så gør som du synes 

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

mener ikke barnet kan tage skade af en smule alkohol når det endda er næsten 14 dage før testdag... altså har du jo kun lige haft eller har ÆL...

perosnligt ville jeg glaeligt tage et glas et eller andet... men der har vi jo selvfølgelig forskellige meninger - er nok ikk så pernitten hvad sådan noget angår

tak for svar..

ja det er vel lige omkring der jeg har ægløsning, puha, så må manden heller ikke drikke for meget.. skulle jo gerne have nogle livlige celler der vil arbejde lidt..

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

ja!

tak for svar..

Anmeld

22. december 2011

Miss T

Anonym skriver:

tak for svar..

Var så lidt. jeg tror ikke du skal være nervøs for en enkelt aften med lidt alkohol, det er noget andet, hvis det er hver dag.

Anmeld

22. december 2011

FrkT

Nej det ville jeg ikke....

Hvis det var mig og der var en lille chance for at jeg var blevet gravid på det tidspunkt, så ville jeg bare slet ikke risikere noget som helst ved at drikke. Ved godt masser af mennesker har drukket lidt eller en del i graviditeten uden det har skadet babyen, men man ved jo ikke på forhånd hvornår det skader baby og hvornår det ikke gør, så jeg ville ikke synes det var det værd....

Så enten ville jeg udskyde projekt baby til cyklussen efter og så drikke hvad jeg havde lyst til nytårsaften, eller også ville jeg slet ikke drikke nytårsaften og så håbe på den allerede var der...

Anmeld

22. december 2011

Kris89

Anonym skriver:

tak for svar..

ja det er vel lige omkring der jeg har ægløsning, puha, så må manden heller ikke drikke for meget.. skulle jo gerne have nogle livlige celler der vil arbejde lidt..

den bliver nok ikke nem at komme igennem med på den måde er det got min mens først lige er slut nytårsaften så kan manden nå at "komme sig" inden det går løs

held og lykke

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du er jo under ingen omstændigheder gravid nytårsaften, så gør som du synes 

tak for svar..

vil dog se om ikke jeg kan lokke manden til at det er mig der skal køre bilen hjem.. så skal jeg ikke spekulere på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.