Øhm rimlig intimt pinligt spørgsmåjl..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Ansemusen

Chalala85 skriver:

Nå piger... nu udstiller jeg lige mit underliv lidt her... beware...

Jeg laver rimlig mange knibeøvelser fordi.. ja det skal man jo hehe.

Nåh men altså når manse og jeg skal udøve lide lagengymnastik, så kan han næsten ikke komme op Det gør skide ondt, fuldstændig som jeg skulle have taget min mødom igen...

Er det knibeøvelserne eller er det fordi jeg er gravid og han presser på det hele på en eller anden måde?

Altså vi kan godt få det til at fungere med en del glidecreme osv men jeg flækker i siderne og jeg har en følelse af at have siddet på noget alt alt alt for stor i 1 dags tid efter

Håber på lidt hjælp eller råd

På forhånd undskyld for beskrivelserne og tak fordi du læste med

Godt det ikke kun er mig der kan være direkte og pinlig

Jeg ved at det er almindeligt at slimhinderne tørrer ud, og det i sig selv gør jo "arbejdet" lidt sværere... Men ved ikke hvad det ellers kan skyldes...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Chalala85

Ansemusen skriver:

Godt det ikke kun er mig der kan være direkte og pinlig

Jeg ved at det er almindeligt at slimhinderne tørrer ud, og det i sig selv gør jo "arbejdet" lidt sværere... Men ved ikke hvad det ellers kan skyldes...

hehe du er bestemt ikke alene Men nu er jeg nu ret åben hahah åben ej gas... omkring emnet.. synes ikke det er så pinligt at jeg behøber være ano

Anmeld

22. december 2011

Chalala85

K&S skriver:

Smider lige et link til den klinik, hvor jeg var

http://birthebonde.dk/index.php/forside/

Takker

Anmeld

23. december 2011

Miss T

Chalala85 skriver:

Jamen jeg bliver ikke tør...??

Man kan bare godt forandre sig dernede når man er gravid, men hvis det er til stor gene, så ville jeg smutte forbi lægen til et tjek og gode råd.

Anmeld

23. december 2011

MissBee

Chalala85 skriver:

Gud det har jeg slet ikke tænkt på..a ltså at det kan være spændinger

Jeg fik hjælp af Birthe Bonde klinikken som er landets førende indenfor denne slags problemer og det klarede det på 3 gange!!!!

Anmeld

23. december 2011

MissBee

K&S skriver:

Hehe ja, det er ikke til at finde ud af...!

Jeg var til tjek efter fødslen hos Birthe Bonde klinikken i KBH - der tjekker de med diverse målegrej, hvor meget du kniber, om det er for meget eller for lidt  det var lidt vildt at se, hvor meget man egentlig kniber og om man reelt gør det "rigtigt".

Hun sagde derinde, at ca. 50% af alle kvinder kniber forkert

De er bare sååå gode derinde!!!!!

Anmeld

23. december 2011

JJH

Chalala85 skriver:

Det er skide øv.. altså har ikke problemer med at blive våd men det er så stramt

det har jeg heller ikke, men den skal forsigtigt listes ind med rigeligt med glidecreme.

Anmeld

23. december 2011

LotusCPH

Har det samme problem. Men så bruger vi bare forspillet meget mere. MEn det med at blive våd er heller intet prob. her. Er også tørheden når han trænger op, så ja det er ligesom dengang man skulle miste sin mødom. Det med flængerne oplevede jeg også i starten. Er jo underligt når den ellers fungererede fint før graviditeten. Men det er jo nok som nogle skriver her; slimhinderne der bliver tørre. også indeni mere.

Go jul 

Anmeld

23. december 2011

1012lmp

Chalala85 skriver:

Jamen jeg er ikke tør "bare" stram

Det føles ens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.