Øhm rimlig intimt pinligt spørgsmåjl..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Chalala85

K&S skriver:

Man kan godt lave for mange knibeøvelser, så underlivet er FOR spændt hele tiden - en fra min mødregruppe skulle lære at slappe af i underlivet efter for mange knib uden ordentlig afspænding efterfølgende :-) 

haha ja det går ikke.. først skal man det ene og så det andet.. men sikke en redelighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

AnneBJ

Jeg tror også det knibeøvelserne du skal slappe lidt af med... Jeg har haft det præcis som du beskriver i første indlæg, og har det faktisk stadig lidt, så jeg øver mig virkelig i nu, ikke at lave for mange... Det er jo en jungle... 

Anmeld

22. december 2011

K&S

Chalala85 skriver:

haha ja det går ikke.. først skal man det ene og så det andet.. men sikke en redelighed

Hehe ja, det er ikke til at finde ud af...!

Jeg var til tjek efter fødslen hos Birthe Bonde klinikken i KBH - der tjekker de med diverse målegrej, hvor meget du kniber, om det er for meget eller for lidt  det var lidt vildt at se, hvor meget man egentlig kniber og om man reelt gør det "rigtigt".

Hun sagde derinde, at ca. 50% af alle kvinder kniber forkert

Anmeld

22. december 2011

Chalala85

AnneBJ skriver:

Jeg tror også det knibeøvelserne du skal slappe lidt af med... Jeg har haft det præcis som du beskriver i første indlæg, og har det faktisk stadig lidt, så jeg øver mig virkelig i nu, ikke at lave for mange... Det er jo en jungle... 

Det er en total jungle... enten gør man det for lidt eller også er det for meget heh

Anmeld

22. december 2011

Chalala85

K&S skriver:

Hehe ja, det er ikke til at finde ud af...!

Jeg var til tjek efter fødslen hos Birthe Bonde klinikken i KBH - der tjekker de med diverse målegrej, hvor meget du kniber, om det er for meget eller for lidt  det var lidt vildt at se, hvor meget man egentlig kniber og om man reelt gør det "rigtigt".

Hun sagde derinde, at ca. 50% af alle kvinder kniber forkert

wow Det vae godt nok mange.. underligt at en jm evt. ikke undersøger det ved en samtale så man kommer på rette spor

Anmeld

22. december 2011

K&S

Chalala85 skriver:

wow Det vae godt nok mange.. underligt at en jm evt. ikke undersøger det ved en samtale så man kommer på rette spor

Jeg tror slet ikke, de har ekspertisen til at vurdere det - det var også min egen læge, der henviste mig, fordi han ikke var sikker på, at jeg gjorde det korrekt.

Det er en fysioterapeut, der er ansat derinde

Anmeld

22. december 2011

Chalala85

K&S skriver:

Jeg tror slet ikke, de har ekspertisen til at vurdere det - det var også min egen læge, der henviste mig, fordi han ikke var sikker på, at jeg gjorde det korrekt.

Det er en fysioterapeut, der er ansat derinde

ah ja okay så kan jeg godt se det.. hmm måske man så skulle til en fys og få det tjekket

Anmeld

22. december 2011

K&S

Chalala85 skriver:

ah ja okay så kan jeg godt se det.. hmm måske man så skulle til en fys og få det tjekket

Jeg synes helt sikkert, det har været pengene værd (men det koster 400 kroner - i hvert fald hos Birthe Bonde)

Men jeg mener også at jeg fik noget retur fra Danmark, hvis du er medlem der

Anmeld

22. december 2011

Chalala85

K&S skriver:

Jeg synes helt sikkert, det har været pengene værd (men det koster 400 kroner - i hvert fald hos Birthe Bonde)

Men jeg mener også at jeg fik noget retur fra Danmark, hvis du er medlem der

Der er jeg medlem :-) Må hellere få kigget på det tror jeg

Anmeld

22. december 2011

K&S

Chalala85 skriver:

Der er jeg medlem :-) Må hellere få kigget på det tror jeg

Smider lige et link til den klinik, hvor jeg var

http://birthebonde.dk/index.php/forside/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.