brunt udflåd???? måske gravid????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

KKaddedet

kom det så op til hver eneste mens efter der? 

har du fået afvide hvad det brune udflåd kan skyldes så? 

Og mange tak 

Ja det kom op til hver eneste mens .. desværre ..
Nej ved ikk hvad det skyldes ..

Men jeg håber du har en positiv test i stedet ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

kan jeg godt forstå.. men ville du få en positiv test nu, så ville den også vise rigtigt.. en test kan aldrig vise falsk positiv, da streg tog er pga stoffet HCG som dannes når man er gravid.. så kan sagtens være den ville være positiv nu hvis du er en af dem der danner HCG hurtigt..

krydser for at du får den største julegave i år

ja det er jo rigtig nok  uuuh får jo helt lyst til at teste nu så... 

men jeg må hellere være tro mod mig selv og vente til lørdag. 

Hvis jeg nu fik en positiv test idag, kunne den jo ende som en biokemisk... 

så hellere være på den sikre side 

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

***S*** skriver:

En uge før jeg testede positiv, havde jeg plet blødning og brunt udflåd og jag i underlivet.. Regnede ikke med der var noget men det var der!

Men som andre skriver kan det jo være mens tegn...

Men jeg  for du får en dejlig jule overraskelse!

wow er det sandt?  det lyder jo ligesom det jeg oplever lige nu! 

hvor langt var du henne da du kunne teste positivt så? 

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Ja det kom op til hver eneste mens .. desværre ..
Nej ved ikk hvad det skyldes ..

Men jeg håber du har en positiv test i stedet ..

ej hvor mystisk... 

jo tak, det håber jeg virkelig også 

Anmeld

20. december 2011

***S***

Anonym skriver:

wow er det sandt?  det lyder jo ligesom det jeg oplever lige nu! 

hvor langt var du henne da du kunne teste positivt så? 

Jeps det er sandt! Hehe

Jamen jeg mener jeg var 4+0 da jeg testede meget kraftig positivt!!

For den er der, men ha nu ikke for høje forventninger, da det jo os kan være mens tegn...!! Kan selv huske hvor skuffet jeg blev hver gang min mens kom!

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

***S*** skriver:

Jeps det er sandt! Hehe

Jamen jeg mener jeg var 4+0 da jeg testede meget kraftig positivt!!

For den er der, men ha nu ikke for høje forventninger, da det jo os kan være mens tegn...!! Kan selv huske hvor skuffet jeg blev hver gang min mens kom!

ja det er godt nok helt vildt så skuffet man blir hver gang den lorte mens kommer... 

Så ved godt at jeg ikke må sætte mine forventninger for højt... desværre  men man har jo lov at håbe 

Er da ihvertfald sådan lidt rart at høre at du fik noget positivt ud af det brune stads... så håber jeg inderligt bare at jeg er lige så heldig 

Anmeld

20. december 2011

Tona

Anonym skriver:

Jeg har forventet mens dag/test dag på lørdag! Den 24 dec 

Jeg oplevede at have en lille smule blodigt udflåd i søndags efter jeg havde tisset (ca 2+6/3+0). Jeg kunne se det på papiret da jeg tørrede mig, men ellers var der ikk noget. og det kom kun denne ene gang. 

jeg har igår aftes og en enkelt gang i dag nu oplevet at have lys-brunt udflåd (igen når jeg tørrede mig) det er blandet med alm. udflåd. 

Jeg har ingen mens smerter, men en del "rumsteren" i underlivet og så føles det lidt som om jeg er ved at få blærebetændelse? (?!) Altså det svier lidt når jeg tisser... 

Nogle er jer kloge piger som har prøvet/hørt om noget lignende? 

(Er idag ca 3+2/3+3 hvis jeg er gravid)

Rigtig dejlig december dag til alle jer derude! 

Da jeg skulle have Amanda havde jeg i dagene op til testdag brunt udflåd (altså sådan en smule på papiret) og var derfor sikker på at nu kom min mens. Det gjorde den dog ikke og da jeg testede var den da også bragende positiv. Min læge sagde at det sker for nogle kvinder fordi kroppen lige skal "forstå at den er gravid og ikke skal bløde".

Mærkeligt nok skete der det da jeg var gravid 2 gang at jeg slet ikke blødte det mindste inden testdag.

Anmeld

21. december 2011

***S***

Anonym skriver:

ja det er godt nok helt vildt så skuffet man blir hver gang den lorte mens kommer... 

Så ved godt at jeg ikke må sætte mine forventninger for højt... desværre  men man har jo lov at håbe 

Er da ihvertfald sådan lidt rart at høre at du fik noget positivt ud af det brune stads... så håber jeg inderligt bare at jeg er lige så heldig 

Jeg håber os meget for dig den er der!!

Rigtig glædelig jul  og pøj pøj!

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Da jeg skulle have Amanda havde jeg i dagene op til testdag brunt udflåd (altså sådan en smule på papiret) og var derfor sikker på at nu kom min mens. Det gjorde den dog ikke og da jeg testede var den da også bragende positiv. Min læge sagde at det sker for nogle kvinder fordi kroppen lige skal "forstå at den er gravid og ikke skal bløde".

Mærkeligt nok skete der det da jeg var gravid 2 gang at jeg slet ikke blødte det mindste inden testdag.

håber at det er det samme jeg oplever så! HVor mange dage havde du det brune udflåd? 

mit er nærmest stoppet igen... der var ikk rigtig noget igår aftes og her til morgen slet ikke noget... 

underlig krop jeg har!!!! 

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

***S*** skriver:

Jeg håber os meget for dig den er der!!

Rigtig glædelig jul  og pøj pøj!

mange tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.