brunt udflåd???? måske gravid????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

47.499 visninger
25 svar
1 synes godt om
20. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg har forventet mens dag/test dag på lørdag! Den 24 dec 

Jeg oplevede at have en lille smule blodigt udflåd i søndags efter jeg havde tisset (ca 2+6/3+0). Jeg kunne se det på papiret da jeg tørrede mig, men ellers var der ikk noget. og det kom kun denne ene gang. 

jeg har igår aftes og en enkelt gang i dag nu oplevet at have lys-brunt udflåd (igen når jeg tørrede mig) det er blandet med alm. udflåd. 

Jeg har ingen mens smerter, men en del "rumsteren" i underlivet og så føles det lidt som om jeg er ved at få blærebetændelse? (?!) Altså det svier lidt når jeg tisser... 

Nogle er jer kloge piger som har prøvet/hørt om noget lignende? 

(Er idag ca 3+2/3+3 hvis jeg er gravid)

Rigtig dejlig december dag til alle jer derude! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Anonym trådstarter

20. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg oplevede at have en lille smule blodigt udflåd i søndags efter jeg havde tisset (ca 2+6/3+0). Jeg kunne se det på papiret da jeg tørrede mig, men ellers var der ikk noget. og det kom kun denne ene gang. 

jeg har igår aftes og en enkelt gang i dag nu oplevet at have lys-brunt udflåd (igen når jeg tørrede mig) det er blandet med alm. udflåd. 

Jeg har ingen mens smerter, men en del "rumsteren" i underlivet og så føles det lidt som om jeg er ved at få blærebetændelse? (?!) Altså det svier lidt når jeg tisser... 

Hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg ikke på st du er gravid, det er meget normalt at have lidt brunt udflåd inden man får sin mens - og en graviditet skal ikke svie når man tisser..

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg ikke på st du er gravid, det er meget normalt at have lidt brunt udflåd inden man får sin mens - og en graviditet skal ikke svie når man tisser..

slam... der fik jeg da lige den...  men du har jo sikkert ret... selvom jeg ikke håber det... 

jeg plejer nu aldrig have brunt udflåd op til mens... 

har været gravid i Juli (hvor jeg desværre mistede det i 7 uge ) og der kan jeg huske at det også sved lidt når jeg tissede.. havde dog ingen blære betændelse men derimod en spire i maven... så tænkte på om det nogle gange hænger sammen... 

Anmeld

20. december 2011

mortilnoahogmelina

Jeg selv har heller aldrig haft sådan noget brunt noget op til mens ..

Men ja pludselig efter jeg jvde født ja så havde jeg det faktisk helt op til en uge før forventet mens desværre ..

Jeg håber ikk don mens kommer ..

Rigtig god jul .

Anmeld

20. december 2011

MissTas

Anonym skriver:

jeg vil mene det lige så godt kan være tegn på graviditet som en kommens mens. men som andre siger kan det også bare være mens..

ikke andet at gøre end at prøve at teste.. ku jo være den ville være positiv allerede nu.. jeg stod med en MEGET tydelig positiv test da jeg var 3+4

så test, test, test, test

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Jeg selv har heller aldrig haft sådan noget brunt noget op til mens ..

Men ja pludselig efter jeg jvde født ja så havde jeg det faktisk helt op til en uge før forventet mens desværre ..

Jeg håber ikk don mens kommer ..

Rigtig god jul .

kom det så op til hver eneste mens efter der? 

har du fået afvide hvad det brune udflåd kan skyldes så? 

Og mange tak 

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

jeg vil mene det lige så godt kan være tegn på graviditet som en kommens mens. men som andre siger kan det også bare være mens..

ikke andet at gøre end at prøve at teste.. ku jo være den ville være positiv allerede nu.. jeg stod med en MEGET tydelig positiv test da jeg var 3+4

så test, test, test, test

ja som jeg har kunne læse rundt omkring på nettet, så kan det nemlig være tegn på begge dele... det er ikke til at blive helt klog på 

så netop derfor håbede jeg på at trække lidt på folks herfaringer herinde. 

jeg har overvejedet at teste, men jeg vil gerne vente til jeg er mindst 4+0... før det er det jo ikke altid at man kan regne med resultatet. så jeg tager en test som det allerførste lørdags morgen, og håber så på at jeg får jordens bedste julegave i år! 

Anmeld

20. december 2011

MissTas

Anonym skriver:

ja som jeg har kunne læse rundt omkring på nettet, så kan det nemlig være tegn på begge dele... det er ikke til at blive helt klog på 

så netop derfor håbede jeg på at trække lidt på folks herfaringer herinde. 

jeg har overvejedet at teste, men jeg vil gerne vente til jeg er mindst 4+0... før det er det jo ikke altid at man kan regne med resultatet. så jeg tager en test som det allerførste lørdags morgen, og håber så på at jeg får jordens bedste julegave i år! 

kan jeg godt forstå.. men ville du få en positiv test nu, så ville den også vise rigtigt.. en test kan aldrig vise falsk positiv, da streg tog er pga stoffet HCG som dannes når man er gravid.. så kan sagtens være den ville være positiv nu hvis du er en af dem der danner HCG hurtigt..

krydser for at du får den største julegave i år

Anmeld

20. december 2011

***S***

En uge før jeg testede positiv, havde jeg plet blødning og brunt udflåd og jag i underlivet.. Regnede ikke med der var noget men det var der!

Men som andre skriver kan det jo være mens tegn...

Men jeg  for du får en dejlig jule overraskelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.