Hun får det bare værrer og værrer :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2009

lonemus

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej Tina

Jeg synes ikke det går fremad Hun har stadig 40 i feber!!

Men vi har lige været ved vagtlægen, hun har mellemøres betændelse, og det penicilin hun har fået har ikke virket,. så nu har vi fået noget nyt, som gerne skulle virke!!

Men det er da dejligt at der nu er sat ord på hvad det helt præcist er. Men hvor har jeg ondt af hende!!

Hun vil stadig ikke spise, og kaster op. Hendes mave bøvler også helt vild, ekstreme prutter og diarre.

Hvor ville jeg gerne at det var mig i stedet!!

Knus Pernille

Avs....nu tænker jeg jo lidt på, om det kan være det samme som min datter havde? - hun reagerede heller ikke på pencillinen, fordi hun havde faktisk ingen betændelse i kroppen, men en slem virus. Til mig sagde de, at man ikke bare sådan lige kunne skifte pencillin - derfor blev vi sendt på børneafdelingen, fordi der måtte være en årsag til det ikke virkede! Det var der også, hun havde netop ingen betændelse!
Hun fik en kraftig pencillin-kur på 3 dage mod denne virus. Vis blodprøven kunne de præcist se hvilke bakterier det drejede sig om, dermed give hende det helt rigtige pencillin.

Hvis jeg var dig ville jeg forlange en blodprøve. Blot mit råd til dig

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2009

LotteN

Hej Tina

Men vi har lige været ved vagtlægen, hun har mellemøres betændelse, og det penicilin hun har fået har ikke virket,. så nu har vi fået noget nyt, som gerne skulle virke!!

Men det er da dejligt at der nu er sat ord på hvad det helt præcist er. Men hvor har jeg ondt af hende!!

Hun vil stadig ikke spise, og kaster op. Hendes mave bøvler også helt vild, ekstreme prutter og diarre.

Knus Pernille

åhr, hvor er det dog synd for hende. nu har det godt nok stået på længe synes jeg.
Men som du selv skriever, dejligt endelig og få ord på hvad hun fejler.. og så må vi bare håbe pencilinen hurtigt virker!
rigtig god bedring med hende

Anmeld

1. marts 2009

Doktor Doolittle

Hej Tina

Knus Pernille

ØV
Får hun imacillin nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.