Hun får det bare værrer og værrer :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.089 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. februar 2009

Mutti2

Mors lille snut er for alvor blevet syg nu. Hun vil ikke spise, dog vil hun gerne drikke.
Men hun har det virkeligt skidt. Hun er lige faldet i søvn her ved siden af mig på sofaen, efter at have skreget i 2 timer i træk!! (jeg har aldrig hørt hende skrige så meget &nbsp

Hun har ondt, men kaster op når jeg giver hende penicilinen og panodil junior!!
Ville bare så gerne hun kunne fortælle mig hvor det gør ondt, så jeg kan hjælpe mere end jeg gør.

F..K.... Hvor ville jeg ønske det var mig der var syg i stedet for hende

Snøft snøft....

Pernille
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2009

Becks

Årh lille pus
Hm, måske du skulle prøve og ringe til lægevagten og sige hun får det værre, at hun kaster medicinen op igen osv...

øv lille mus, ønsker hende god bedring

Anmeld

27. februar 2009

Lise

Øv, det er ikke sjovt når ens lille elskling er syg

MEN godt at hun vil drikke. Det er HELT normalt at de går fra kosten nogle dage under sygdom, men så længe hun drikker. Med hensyn til panodilen, har du prøvet at give hende dem som stikpiller. Der er der ingen bekymringer mht om hun har fået det eller ej, hvis hun kaster op..

God bedring med hende

Anmeld

27. februar 2009

tasha33

nåe lille pus, ligger hendes feber stadig på 40, jeg ville kontakte natlæge også selvom i har været til lægen. bruger du stikpiller eller flydende panodil, jeg har altid brugt stikpiller for der bliver de i kroppen og opløses hurtig.
Var det ørene det er galt med.prøv at lægge hende højt det kan hjælpe med at tage trykket fra ørene.
god bedring med hende, håber at hun snart får det bedre.
natasha

Anmeld

27. februar 2009

charlottekri

prøv at give hende det en lille smule af gangen, for det kan godt virke meget voldsomt på en lille mave, der ikke indeholder noget som helst...

Anmeld

27. februar 2009

Mutti2

Jeg ringede til vagtlægen for en time siden. Han rådede mig til at give hende lidt mere panodil!!

For at være ærlig vidste jeg faktisk ikke at man kunne få dem som stik-pille. Dem må jeg ud og skaffe i morgen!!

Jeg giver det lige nogle timer, og ser hvordan hun har det!!
Temperaturen er stadig 40,4!!
Jeg er lidt i tvivl om, om den ikke burde begynde at aftage når hun nu har fået penicilin et par gange i dag!!!!

Hun er vågen igen, men skriger ikke denne gang. Nu vil hun bare ligge hos mig og nusses!! (Hun tager selv min hånd op for at ae hende)!!

Men nøj hvor jeg ber til det hele snart går over....

Tak for jeres støtte

Anmeld

27. februar 2009

Mormilla

Beck skriver:

Årh lille pus
Hm, måske du skulle prøve og ringe til lægevagten og sige hun får det værre, at hun kaster medicinen op igen osv...

øv lille mus, ønsker hende god bedring

Helt enig...
Hvor er det bare synd for hende, håber at hun snart får det bedre!!!

Anmeld

27. februar 2009

pusling30

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg ringede til vagtlægen for en time siden. Han rådede mig til at give hende lidt mere panodil!!

For at være ærlig vidste jeg faktisk ikke at man kunne få dem som stik-pille. Dem må jeg ud og skaffe i morgen!!

Jeg giver det lige nogle timer, og ser hvordan hun har det!!
Temperaturen er stadig 40,4!!
Jeg er lidt i tvivl om, om den ikke burde begynde at aftage når hun nu har fået penicilin et par gange i dag!!!!

Hun er vågen igen, men skriger ikke denne gang. Nu vil hun bare ligge hos mig og nusses!! (Hun tager selv min hånd op for at ae hende)!!

Men nøj hvor jeg ber til det hele snart går over....

Tak for jeres støtte

Du kan få panodil stikpiller af 125 mg og 250 mg til børn.
Da Lukas havde lungbetændelse brugte jeg en stikpille på 125 mg til natten og han sov så hele natten. Lukas var allerede feberfri dagen efter han fik penicilin. Hvis du er utryg ved din datters opførsel, så kræv at lægevagten skal se hende.
Som sagt så oplevede jeg forrige lørdag at Lukas om natten havde over 41 i feber og fik blå læber, så jeg ringede til lægevagten som bad mig omgående at tage på skadestuen, hvor han så fik konstateret falsk strubehoste, hele den efterfølgene uge havde han knap 40 i feber og fik så sidste torsdag konstateret lungebetændelse..
Lukas ville også være tæt og nusse da han var syg.
Men hvis hun får højere feber eller bliver ved med at kaste op når du giver hende penicilin eller panodil, så ring til vagtlægen igen og bed dem se hende, da du er utryg!
Mvh og rigtig god bedring med hende.
Anja mor til 3

Anmeld

27. februar 2009

Tynen

Øv!! Hvor er det synd for hende!

Jeg prøvede det samme med Stella engang.
Hun brækkede alt det flydende Pano op jeg lige havde fået hældt i hende, og siden da har jeg sværget til stikpiller.
De bliver opløst med det samme.

God bedring med hende!
Man ville bare ønske at man selv kunne overtage sygdommen når de er syge.

Anmeld

27. februar 2009

Tynen

Kan vagtlægen egentlig ikke udskrive et par stikpiller til hende?
Ikke at jeg ved noget som helst om det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.