Milla-Victoria's mor skriver:
Jeg ringede til vagtlægen for en time siden. Han rådede mig til at give hende lidt mere panodil!!
For at være ærlig vidste jeg faktisk ikke at man kunne få dem som stik-pille. Dem må jeg ud og skaffe i morgen!!
Jeg giver det lige nogle timer, og ser hvordan hun har det!!
Temperaturen er stadig 40,4!!
Jeg er lidt i tvivl om, om den ikke burde begynde at aftage når hun nu har fået penicilin et par gange i dag!!!!
Hun er vågen igen, men skriger ikke denne gang. Nu vil hun bare ligge hos mig og nusses!! (Hun tager selv min hånd op for at ae hende)!!
Men nøj hvor jeg ber til det hele snart går over....
Tak for jeres støtte 
Du kan få panodil stikpiller af 125 mg og 250 mg til børn.
Da Lukas havde lungbetændelse brugte jeg en stikpille på 125 mg til natten og han sov så hele natten. Lukas var allerede feberfri dagen efter han fik penicilin. Hvis du er utryg ved din datters opførsel, så kræv at lægevagten skal se hende.
Som sagt så oplevede jeg forrige lørdag at Lukas om natten havde over 41 i feber og fik blå læber, så jeg ringede til lægevagten som bad mig omgående at tage på skadestuen, hvor han så fik konstateret falsk strubehoste, hele den efterfølgene uge havde han knap 40 i feber og fik så sidste torsdag konstateret lungebetændelse..
Lukas ville også være tæt og nusse da han var syg.
Men hvis hun får højere feber eller bliver ved med at kaste op når du giver hende penicilin eller panodil, så ring til vagtlægen igen og bed dem se hende, da du er utryg!
Mvh og rigtig god bedring med hende.
Anja mor til 3
Anmeld