Typisk, typisk, typisk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Benjamins'mor

CKH skriver:

Jeg kender en der er privat dagplejer, og hun siger det er billigere for familierne at sende deres børn i privat dagpleje fremfor kommunal

Okay, det må jeg lige snakke med dem om på torsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Benjamins'mor

CKH skriver:

Jeg kender en der er privat dagplejer, og hun siger det er billigere for familierne at sende deres børn i privat dagpleje fremfor kommunal

Okay, det må jeg lige snakke med dem om på torsdag.

Anmeld

20. december 2011

Benjamins'mor

rikkeregnbue skriver:

Det var sgu da godt nok også for dårligt! ØV!

Der er ikke mulighed for at et familiemedlem måske kan tage ham de timer du er i skole? Jeg havde gået helt agurk! Det kan sgu da ikke passe..

Kærestens mor kan nogle dage, men de skal jo også nogle ting engang i mellem, så hen af vejen vil jeg bare få for meget fravær.

Anmeld

20. december 2011

Benjamins'mor

CKH skriver:

Fandt lige hendes bereginger på hendes hjemmeside:

En fuldtidsplads i min dagpleje koster 6000 kr pr. måned (i 12 mdr.) ud af dette får i 4500 kr i tilskud fra kommunen, det vil sige at en fuldtidsplads hos mig koster 1500 kr. pr. måned.
En dagpleje plads i den komunale dagpleje koster til sammenligning 2265 kr. pr. måned (i 11 mdr.)
Ialt en besparelse på (12x1500 - 11x2265) = 18000 - 24915 = 6915 pr. år/ 576,25 pr. mdr.

Vi betalte kun 1300 kr om måneden i kommunal dagpleje fordi vi fik tilskud fra kommunen. Så egentligt ingen besparelser for os.

Anmeld

20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Benjamins'mor skriver:

Kærestens mor kan nogle dage, men de skal jo også nogle ting engang i mellem, så hen af vejen vil jeg bare få for meget fravær.

Øv! .. Burde ikke være rigtigt at det skal være sådan..  Ville gerne have tilbudt min hjælp, men du er lidt for langt væk og står selv og skal have en bebs inden længe.

Håber godt nok ikke at jeg kommer i samme problemer når jeg engang skal i skole igen.

Anmeld

20. december 2011

Benjamins'mor

rikkeregnbue skriver:

Øv! .. Burde ikke være rigtigt at det skal være sådan..  Ville gerne have tilbudt min hjælp, men du er lidt for langt væk og står selv og skal have en bebs inden længe.

Håber godt nok ikke at jeg kommer i samme problemer når jeg engang skal i skole igen.

Det er også bare træls.

Var egentligt startet i skole i august, men min søn blev rigtigt søn, så fik meget fravær, og vores dagpleje var bare skod, og duede ikke til små børn. Så blev nødt til at tage ham ud og droppe skolen, og i september søgte jeg så allerede nu plads, og så er det ringe at de har givet pladsen til en anden når nu vi stod øverst på listen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.