Typisk, typisk, typisk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

CKH

Fandt lige hendes bereginger på hendes hjemmeside:

En fuldtidsplads i min dagpleje koster 6000 kr pr. måned (i 12 mdr.) ud af dette får i 4500 kr i tilskud fra kommunen, det vil sige at en fuldtidsplads hos mig koster 1500 kr. pr. måned.
En dagpleje plads i den komunale dagpleje koster til sammenligning 2265 kr. pr. måned (i 11 mdr.)
Ialt en besparelse på (12x1500 - 11x2265) = 18000 - 24915 = 6915 pr. år/ 576,25 pr. mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

serinasmor

Viborg kommune.

Det sagde min SP ellers lige i tlf at man ikke kan da de ikke har noget med kommunen at gøre.

fandt dette ..

Økonomisk friplads
Du har mulighed for at søge om hel eller delvis økonomisk friplads. Økonomisk friplads bliver beregnet efter den samlede, aktuelle brutto-husstandsindkomst. Du kan på pladsanvisningen.viborg.dkberegne din egenbetaling i Viborg Kommune.Økonomisk friplads kan bevilges fra den dato, hvor dit barn bliver meldt ind i et pasningstilbud første gang. Hvis dit barn allerede er indmeldt i et pasningstilbud, bevilges økonomisk friplads med virkning fra den 1. i måneden efter, at ansøgningen er modtaget.Du kan ikke få økonomisk friplads med tilbagevirkende kraft.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Borgerservice, Prinsens Alle 5, 8800 Viborg.

der ligger også et ansøgningsskema til tilskud ved privat pasning her..  men hvor meget det er ved jeg ikke .. det er værd at undersøge IKKE ved sp men ved borgerservice

Anmeld

20. december 2011

Benjamins'mor

CKH skriver:

Jeg kender en der er privat dagplejer, og hun siger det er billigere for familierne at sende deres børn i privat dagpleje fremfor kommunal

Okay, det må jeg lige snakke med dem om på torsdag.

Anmeld

20. december 2011

Benjamins'mor

CKH skriver:

Jeg kender en der er privat dagplejer, og hun siger det er billigere for familierne at sende deres børn i privat dagpleje fremfor kommunal

Anmeld

20. december 2011

Benjamins'mor

CKH skriver:

Anmeld

20. december 2011

Benjamins'mor

CKH skriver:

Anmeld

20. december 2011

Benjamins'mor

CKH skriver:

Anmeld

20. december 2011

Benjamins'mor

CKH skriver:

Anmeld

20. december 2011

Benjamins'mor

CKH skriver:

Anmeld

20. december 2011

Benjamins'mor

CKH skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.