kæreste dig (som jeg godt kan regne ud hvem er)
Hvor er det fantastisk at du har fundet kærligheden igen
et meget stort tillykke

et lille spørgsmål
hvor god er mindstemand til at snakke.. har han set jer kysse og holde i hånd eller er legeonkel der KUN som legeonkel når lillemanden er vågen?? ellers kan han jo måske godt komme til at sige noget til farmand
min egen historie minder lidt om din .. var sammen med en fyr i 5 år .. lærte min nuværende kæreste at kende under det forhold ... der var kemi fra dag 1 og alle kunne se det ... vi agerede dog ikke på det før 2 år senere da jeg igen var single .. mange troede dog ikke på os ... der gik også kun max 14 dage fra jeg var blevet single til jeg igen ikke var det .. og 6 mdr efter var jeg gravid med serina .. nu ser det ud til vi skal leve lykkeligt og alt det der 
og hvad ville jeg sige med den historie?? ... jo jeg forstår udemærket hvad du mener med omgivelsernes fordømmelser .. i mit tilfælde var det ikke slemt overhovedet .. mere et endelig fandt i sammen
... endelig fik i øjnene op for at I 2 burde være sammen .. måske er det det samme i jeres tilfælde ..
måske lige bort set fra exen .. hmmm ...
tjaee .. hvordan fortæller man ham det og hvornår ...
måske lyder det kujonagtigt .. men jeg tror jeg ville skrive et brev og aflevere det personligt .. på den måde får du sagt alt det du gerne vil sige uden at være bange for at glemme noget .. er det muligt at aflevere det personligt uden mindstemanden er til stede? eller er farmand flyttet tilbage til fædrelandet?? Jeg tror du har ret i at vente til efter jul ... hvis ellers mindstemandens ordforåd tillader det .. jeg kunne forestille mig at farmands følelser godt kunne komme i klemme hele julen ellers .. og det kan jo godt være svært at skulle være der for sin søn og stadig sørge over tabt forhold til ham der hele tiden har været i baggrunden og ventet - hvis du forstår ..
Jeg håber alt går godt 
og endnu engang tillykke med fundet af kærligheden (som var lige foran din næse hele tiden)
Anmeld