Hold da ferie, hvor er I bare søde til at svare allesammen 

Tusind tak for de mange konstruktive indput, og for støtten!!!! Det var jo et laaangt indlæg, så jeg tænkte at der ikke var mange der orkede at slæbe sig igennem al min ævlen 
Jeg ved sgu ikke lige... Havde nok forventet en storm af fordømmelse, men I er jo bare så søde til at forstå og lade mig læsse af!!!
Flere af jer har spurgt til om min søn kunne komme til at "afsløre" mig, men han har simpelthen ikke srog til det endnu. Og min eks ved jo at fyren kommer i vores hjem som min gode ven, så at han lærer hans navn f.eks. ville ikke være så underligt, trods alt. Der er selvfølgelig en risiko, men dog så lille at jeg ikke kan forestille mig at det skulle blive en realitet...
Jeg tror stadig jeg bare vil sige det efter deres rejse - det ville være forfærdeligt at skulle sidde på skype med hans rasende familie i baggrunden og forsøge at snakke med min søn som er tusind kilometer væk...
Det vil jeg ikke byde min søn, min eks eller mig selv!
Men hvad synes I så - skal jeg bare sætte mig overfor ham og fortælle at jeg har et forhold til den nye mand, eller skal jeg skrive et brev eller sige det i telefonen så han kan afreagere alene inden vi snakker mere? Og så tænker jeg også at jeg helst ikke vil fortælle at forholdet går så langt tilbage som det gør, jeg vil hellere f.eks. sige at det er blevet seriøst henover julen, så han ikke føler sig ført bag lyset mere end højest nødvendigt... Under alle omstændigheder vil jeg gerne have at han forstår at der IKKE er nogen sammenhæng mellem skilsmissen og det der sker nu mellem mig og min nye mand
Anmeld