Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss Church skriver: Det må man sige at der er tæt på
Det må man sige at der er tæt på
jep ! - fødte 8 timer før termins dagen . hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Church skriver: Ja, mindes også at du gik og ventede i spænding
Ja, mindes også at du gik og ventede i spænding
twinboys skriver: Fødte fortidligt to dejlige drenge i uge 25
Fødte fortidligt to dejlige drenge i uge 25
Ja, jeg har set billeder af dine skønne drenge! De er bare fantastisk kønne og de sker rigtig dejlige ud Kan godt forstå at du er stolt af dem
Miss Church skriver: Go aften i stuen damer Jeg har hørt at førstegangsfødende ofte går over termin. Er bare lidt nysgerrig på at høre om det også var tilfældet hos jer? Researcher lidt Skriv gerne en kommentar. På forhånd tak
Go aften i stuen damer
Jeg har hørt at førstegangsfødende ofte går over termin. Er bare lidt nysgerrig på at høre om det også var tilfældet hos jer? Researcher lidt
Skriv gerne en kommentar.
På forhånd tak
Jeg gik 13 dage over tid. :-) Gik selv igang præcist et døgn før jeg skulle ha været igangsat Det må ha' været al den veestøv, jeg fik herinde fra
Miss Church skriver: Ja, jeg har set billeder af dine skønne drenge! De er bare fantastisk kønne og de sker rigtig dejlige ud Kan godt forstå at du er stolt af dem
Sabina skriver: Jeg gik 13 dage over tid. :-) Gik selv igang præcist et døgn før jeg skulle ha været igangsat Det må ha' været al den veestøv, jeg fik herinde fra
Ja det kan da næsten ikk være andet
Jeg har svaret, at jeg fødte til termin, da det kun var dagen før termin
Lilje82 skriver: Jeg har svaret, at jeg fødte til termin, da det kun var dagen før termin
Miss Church skriver: Ja det kan da næsten ikk være andet
Hihihi.
Men har en veninde som fødte to timer over termin..
Men tror nu at det er meget normalt, at man føder over tid. Når man er første gangs fødene ..
Jeg fødte før tid, lå hele 39+3 med veer og fødte så 39+4
Så 3 dage inden termin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128