Gik du over termin som førstegangsfødende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

JulieE

Miss Church skriver:

Puha det ville da næsten ikke være til at overskue  

Nej... Den tanke er slet ikke til at bære  Så jeg holder mig bare til mine to guldklumper 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

IngenKoPåIsen

Jeg fødte 40+5 Havde termin 2. Juni, og hun kom ud den 7. 

Anmeld

19. december 2011

Miss Church

Malunsesmutti skriver:

Jeg fødte 40+5 Havde termin 2. Juni, og hun kom ud den 7. 

Det ser ud som om det passer meget godt med, at førstegangsfødende går lidt over tid  

Anmeld

19. december 2011

Kamulla

Miss Church skriver:

Så der var også lidt ventetid til dig 

ja for søren, følte jeg gik 3mdr over tid for alle sagde jeg ville føde senest 38+ pga min fødsel gik igang 30+5 som de heldigvis fik stoppet i tide, men var plaget af hårde og konstante plukveer i mange uger.. så fra uge 37-40+4 føltes som mdr 

Anmeld

19. december 2011

Miss Church

Kamulla skriver:

ja for søren, følte jeg gik 3mdr over tid for alle sagde jeg ville føde senest 38+ pga min fødsel gik igang 30+5 som de heldigvis fik stoppet i tide, men var plaget af hårde og konstante plukveer i mange uger.. så fra uge 37-40+4 føltes som mdr 

Puha - det var da godt de fik det stoppet og vildt at du gik over tid så. Kan godt forstå at det føltes som længe. Veer så længe må da være en smule belastende! 

Anmeld

19. december 2011

Kamulla

Miss Church skriver:

Puha - det var da godt de fik det stoppet og vildt at du gik over tid så. Kan godt forstå at det føltes som længe. Veer så længe må da være en smule belastende! 

havde ikke veer, men plukveer, nej veerne du havde jeg i 3timer.. RIGTIG intense og smertefulde, hehe... ville DØ hvis jeg skulle have dem i flere uger.. og ja heldigt de kunne, men reagerede heldigvis hurtigt

Anmeld

19. december 2011

Na-Wi

Jeg blev sat igang på min terminsdag og fødte dagen efter Så det var som det skulle være

Anmeld

19. december 2011

Miss Church

Kamulla skriver:

havde ikke veer, men plukveer, nej veerne du havde jeg i 3timer.. RIGTIG intense og smertefulde, hehe... ville DØ hvis jeg skulle have dem i flere uger.. og ja heldigt de kunne, men reagerede heldigvis hurtigt

Arrrg selvfølgelig. Der tænkte jeg ikke så langt  Hihi men plukveer i flere uger, må heller ikke være rart. Dejligt at han så kom hurtigt ud til dig

Anmeld

19. december 2011

Hailiesmom11

Jeg fødte 40+5

Anmeld

19. december 2011

Miss Church

Na-Wi skriver:

Jeg blev sat igang på min terminsdag og fødte dagen efter Så det var som det skulle være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.