Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk Mig skriver: Jeps .. gik 1 dag over .. fik veer kl 21.00 på termins dagen og fødte kl 18.25 dagen efter ..
Jeps .. gik 1 dag over .. fik veer kl 21.00 på termins dagen og fødte kl 18.25 dagen efter ..
Ejj det var ellers tæt på at du ramte så
Den lykkelige skriver: Jeg har stemt "fødte for tidlig".. men var altså kun 2 dage for tidlig
Jeg har stemt "fødte for tidlig".. men var altså kun 2 dage for tidlig
Det var til at overskue
Jibbe skriver: Jeg fødte 2 dage før termin som 1 gangs fødene
Jeg fødte 2 dage før termin som 1 gangs fødene
Godt ramt
Mor-til-asta-09 skriver: jeg fødte 36,6. Tror det hele gik igang pga lidt stress over flytning, og indflytterfest.. vandet gik dagen efter festen... Og hun kom ud 2 dage efter
jeg fødte 36,6. Tror det hele gik igang pga lidt stress over flytning, og indflytterfest.. vandet gik dagen efter festen... Og hun kom ud 2 dage efter
Ja det var lidt før så. Siger man ikke at de fødes "til tiden" efter uge 36? Kan ikke helt huske det
34+4.. Så "lidt" for tidligt her
Miss Church skriver: Go aften i stuen damer Jeg har hørt at førstegangsfødende ofte går over termin. Er bare lidt nysgerrig på at høre om det også var tilfældet hos jer? Researcher lidt Skriv gerne en kommentar. På forhånd tak
Go aften i stuen damer
Jeg har hørt at førstegangsfødende ofte går over termin. Er bare lidt nysgerrig på at høre om det også var tilfældet hos jer? Researcher lidt
Skriv gerne en kommentar.
På forhånd tak
_-Kathrine-_ skriver: Jeg fødte 40+4
Jeg fødte 40+4
Men de sidste dage er sikkeret ikke til at overskue Tror jeg får svært ved at vente, hvis jeg går over tid, til den tid
Har ikke stemt. Jeg fødte før termin (38+3), men det var jo indenfor termin, og ikke for tidligt. Mangler svarmulighed.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128