Hvor stor er chancen for graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2009

Miss BananaHammock

Mebach skriver:

En upålidelig, bedragerisk svindlerslyngel!

oki

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

Anonym trådstarter

Mebach skriver:

Nej, det har du da ret i.
Men jeg synes ærlig talt ikke mænd kan være tjent med at deres bolleveninder glemmer p-pillerne. og så 5 (FEM) på en måned.
For derefter at undskylde med der er langt til apoteket, så fortrydelsespillen ikke bliver taget i ordentlig tid
Især ikke når han nu HAR givet udtryk for han ikke vil have flere børn!
Stakkels ham!

hvis du nu har læst ordentlig efter så kan du se jeg har skrevet det er FØRSTE gang jeg har glemt dem, og at jeg IKKE har skrevet at der er langt til apoteket. Men at jeg ikke har noget i nærheden. Klokken var næsten 20 på det tidspunkt.

Men tak for svar

Anmeld

3. marts 2009

Anonym trådstarter

Mebach skriver:

Så hut jeg visker, har det at trække sig ud inden manden kommer, ALDRIG været en garanti for noget som helst!

Nu spørger jeg nok dumt men sæden kommer da først når manden kommer eller er det mig der er galdt på den

Anmeld

3. marts 2009

Doktor Doolittle

Anonym skriver:

Nu spørger jeg nok dumt men sæden kommer da først når manden kommer eller er det mig der er galdt på den

Der kommer stort set altid præsæd, som man lige så godt kan blive gravid af som selve ejakulationen fra manden under orgasmen. Derfor er kondomer også kun sikre, hvis de bliver brugt HELT fra starten af samlejet.

Anmeld

3. marts 2009

Anonym trådstarter

Doktor Doolittle skriver:

Der kommer stort set altid præsæd, som man lige så godt kan blive gravid af som selve ejakulationen fra manden under orgasmen. Derfor er kondomer også kun sikre, hvis de bliver brugt HELT fra starten af samlejet.

Okay tak for svar.
Så blev jeg så meget klogere

Anmeld

3. marts 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Før.
Så det er både min og hans skyld. Vi havde ikke noget gummi
Han sagde han så ville trække sig ude inden han kom, men gjorde han ikke

nå okay, så er det sku også hans skyld.... han viste jo hva der kunne ske...

Anmeld

3. marts 2009

Doktor Doolittle

Anonym skriver:

hvis det skulle ske jeg er blevet gravid, så VIL jeg heller IKKE få de fjernet
Som du siger, så er det min beslutning.
Jeg tror sgu bare jeg er så meget under tøflen hos ham Så derfor tog jeg den pille. Ville bare være ærlig overfor ham, at jeg havde glemt p-pillerne nogle dage.

MÆND

UH her bliver jeg sådan lidt smådårlig
Jeg blev selv gravid med vores ældste på p-piller, min kæreste sagde, han IKKE var klar til børn, vi endte med at få barnet og det har taget flere år for ham at komme over den måde det skete på.
Jeg er ikke helt enig i at det udelukkende er kvindens beslutning, bare fordi det er hende, der bærer barnet. Faderen har jo også et ansvar og noget at skulle have sagt, set med mine briller.

Anmeld

3. marts 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

nå okay, så er det sku også hans skyld.... han viste jo hva der kunne ske...

Ja netop

Anmeld

3. marts 2009

Anonym trådstarter

Doktor Doolittle skriver:

UH her bliver jeg sådan lidt smådårlig
Jeg blev selv gravid med vores ældste på p-piller, min kæreste sagde, han IKKE var klar til børn, vi endte med at få barnet og det har taget flere år for ham at komme over den måde det skete på.
Jeg er ikke helt enig i at det udelukkende er kvindens beslutning, bare fordi det er hende, der bærer barnet. Faderen har jo også et ansvar og noget at skulle have sagt, set med mine briller.

Ja, det vil jeg give dig ret i.
Jeg vil da heller ikke bare sige at jeg så skal have barnet, jeg vil gerne, men har da tænkt mig at tage snakken med ham
men han gør mig sQ sådan lidt forvirret for nu tidligere idag snakkede han om at det da egentlig kunne være rart med en lille en Forvirret? ja tak det er jeg

Anmeld

3. marts 2009

Doktor Doolittle

Anonym skriver:

Ja, det vil jeg give dig ret i.
Jeg vil da heller ikke bare sige at jeg så skal have barnet, jeg vil gerne, men har da tænkt mig at tage snakken med ham
men han gør mig sQ sådan lidt forvirret for nu tidligere idag snakkede han om at det da egentlig kunne være rart med en lille en Forvirret? ja tak det er jeg

Ved du hvad, måske han også bare er forvirret? Måske vil han i virkeligheden gerne men kan måske ikke lige overskue det, synes han er for gammel osv. Der skal nok bare gå lidt tid, så løser det hele måske sig selv
Det håber jeg for jer
Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.