Hvor stor er chancen for graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.559 visninger
52 svar
0 synes godt om
27. februar 2009

Anonym trådstarter

Hej dejlige tøser.
Jeg har valgt, at være anonym i dette her indlæg.

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe mig med.

Jeg har i denne måned glemt 5 p-piller i pakken , og havde sex Onsdag aften og torsdag morgen. Plejer aldrig, at glemme de skide piller
Hvor stor tror I chancen er for, at blive gravid?
Jeg ved ikke hvornår jeg har ægløsning, da min mens ALDRIG har været regelmæssig, og altid er kommet når den har lyst, nogen måneder kommer den slet ikke og andre måneder har jeg den 3 gange.
Jeg er single og ham jeg havde sex med er en "bolleven" igennem 5 år.

Hvornår kan man teste?

Tak fordi du læste med...
xox Ano...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2009

BinaMor

det er svært at sige når du ikke ved hvornår du har ægløsning.. men man kan tit se det ved at man har mere udflåd.. så hvis du har det omkring sextidpunket er sandsynligheden temmelig høj men har dú lige haft din mens (inden for en lille uge) er sandsynligheden lille. men tag en tast for alt kan lade sig gøre. men se feks mig. vi havde sex jævnligt i 6 måneder før jeg blev gravid mens min nevø er lavet på p-piller. så det er svært at sige. (jeg tror stadig du kan nå at tage en fortrydelsespille du køber i håndkøb på apoteket)
held og lykke.

Anmeld

27. februar 2009

Mikkelmusen

Du skal tage fortrydelsespille allersenest 72 timer efter sex. Så du kan i realiteten godt nå det hvis du har apotek med vagt-åbent.

Anmeld

27. februar 2009

Anonym trådstarter

sabina22 skriver:

det er svært at sige når du ikke ved hvornår du har ægløsning.. men man kan tit se det ved at man har mere udflåd.. så hvis du har det omkring sextidpunket er sandsynligheden temmelig høj men har dú lige haft din mens (inden for en lille uge) er sandsynligheden lille. men tag en tast for alt kan lade sig gøre. men se feks mig. vi havde sex jævnligt i 6 måneder før jeg blev gravid mens min nevø er lavet på p-piller. så det er svært at sige. (jeg tror stadig du kan nå at tage en fortrydelsespille du køber i håndkøb på apoteket)
held og lykke.

Tak for svar
Havde min mens for 1 måned siden...
Det var da vildt med din nevø, synes man hører om flere og flere der får børn på p-piller..

xox

Anmeld

27. februar 2009

Anonym trådstarter

Mikkelmusen skriver:

Du skal tage fortrydelsespille allersenest 72 timer efter sex. Så du kan i realiteten godt nå det hvis du har apotek med vagt-åbent.

Hm, har intet apotek i nærheden
Må se tiden an, hvornår tror du det er muligt, at teste?
Øv, det ville være meget nemmere, hvis man vidste hvornår sin mens skulle komme.

xox

Anmeld

27. februar 2009

Mary

Jeg vil da mene at du kan teste omkring den tid du er færdig med pakken, eller et par dage efter...

Kh Maria

Anmeld

27. februar 2009

Anonym trådstarter

Mary skriver:

Jeg vil da mene at du kan teste omkring den tid du er færdig med pakken, eller et par dage efter...

Kh Maria

Tak for svar.

Jeg tror ikke jeg tager resten af denne her pakke, mangler en uge af den, så starter på en frisk når jeg skal starte op igen om 2 uger

xox

Anmeld

27. februar 2009

Mary

Anonym skriver:

Tak for svar.

Jeg tror ikke jeg tager resten af denne her pakke, mangler en uge af den, så starter på en frisk når jeg skal starte op igen om 2 uger

xox

Jamen så ved du jo om et par dage om du er gravid vel? Test da i løbet af ugen hvis ikke din mens titter frem Der er ingen grund til at gå og bekymre sig hvis der slet ikke er noget at bekymre sig om. Jeg fornemmer ikke du ønsker at være gravid, smiler.

Pøj pøj med resultatet!

Anmeld

27. februar 2009

Anonym trådstarter

Mary skriver:

Jamen så ved du jo om et par dage om du er gravid vel? Test da i løbet af ugen hvis ikke din mens titter frem Der er ingen grund til at gå og bekymre sig hvis der slet ikke er noget at bekymre sig om. Jeg fornemmer ikke du ønsker at være gravid, smiler.

Pøj pøj med resultatet!

Problemet er bare, at jeg aldrig kan være sikker på min mens kommer, det er mere derfor om jeg så skal vente 1,2 eller 3 uger med og teste...

Jo, jeg vil meget gerne være gravid, men jeg er jo single og min "b-ven" ønsker ikke flere børn, da han mener han er for gammel, han er 36 og jeg er 25. Det er derfor jeg tager p-piller for hans skyld.

Anmeld

28. februar 2009

Janep

Jeg tror det er meget forskelligt fra person til person hvordan pillerne virker

Jeg har nemlig fler gange glmet et par piller hvor der ikk er sket noget.
Men har så også prøvet blot at glemme en og så var der sørme bid
Tror der kommer meget and på kvaliteten ved både manden og kvinden

Men ja.. sys os du ska teste inden for den næste uges tid så du ikk behøver gå og være bekymret over ingenting .)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.