Hvor stor er chancen for graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2009

Mikkelmusen

Jeg synes du skal tage på apoteket idag, der må være et du kan nå idag. Og nu er det ikke for at være grov men du har jo vidst du har glemt dem så du burde kunne ha nået at købe den en af de sidste par dage.
Jeg mener, du har glemt 5 piller, det er ret mange, du må da ha været opmærksom på det før igår.

Sorry hvis jeg går over stregen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2009

Rasmine

Lyder SÅ mærkeligt din mens ikke kommer regelmæssigt!
Du skriver da du tager p-piller, altså når du husker det.

Anmeld

28. februar 2009

Rasmine

Jeg synes du skal tage på apoteket idag, der må være et du kan nå idag. Og nu er det ikke for at være grov men du har jo vidst du har glemt dem så du burde kunne ha nået at købe den en af de sidste par dage.
Jeg mener, du har glemt 5 piller, det er ret mange, du må da ha været opmærksom på det før igår.

Tja, og er man ikke interesseret i et evt. barn, skal man nok sørge for at få fundet et apotek i en fart.
Er helt enig, Hunni.

Anmeld

1. marts 2009

Anonym trådstarter

Mikkelmusen skriver:

Hej igen,du går skam ikke over stregen
Det er mig der har været en kæmpe tanketorsk med de piller, jeg ringede til min ven, og bad ham om at køre på apoteket og købe dem. Så nu er de taget. Hende på apoteket sagde til ham, at det var for sent,men nu er de altså taget.

Tak for svar

Anmeld

1. marts 2009

Anonym trådstarter

Mebach skriver:

Ja det er det også. Den har aldrig været regelmæssig, lægerne mener jeg har PCO i mild form og at det er derfor den ikke kommer som den skal altid.

Anmeld

1. marts 2009

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Mens kan altså godt udeblive når man tager p-piller, det har jeg oplevet op til flere gange... Jeg fik den besked af min læge at den sagtens kunne udeblive op til flere måneder af gangen...

Anmeld

1. marts 2009

Anonym trådstarter

Er det normalt, at få vildt ondt i underlivet efter man har taget fortrydelsespiller, hvis de da har npget og virke, da jeg nok har fået taget dem for sent.

Det spænder på en ubehagelig måde som jeg ikke har prøvet før

Anmeld

2. marts 2009

Miamaja

uha uha...baby baby

Anmeld

2. marts 2009

Anonym trådstarter

Miamaja skriver:

uha uha...baby baby

Hvad mener du

Har stadig ondt/spændninger i underlivet.

Anmeld

2. marts 2009

trunte89

Har en veninde der engang tog en fortrydelsespille. Hun fik også ondt, og i det hele taget blev hun bare rigtig skidt.

Har selv taget et par gange, men jeg mærkede ikke noget til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.