Vægt efter 4 måneders graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Darling<3

livhemdrup skriver:

1 måned altså da jeg opdagede det. altså der hvor jeg normalt skulle have min mens.

Så er det da meget godt gået at du ikke havde taget på overhovedet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

livhemdrup

Darling<3 skriver:

Så er det da meget godt gået at du ikke havde taget på overhovedet!

Sådan har det været alle 3 graviditeter. Men ja super skønt.

Anmeld

27. december 2011

Albatrods.

se nu der (; det går fremad min soede !  Dejligt at det går godt med graviditeten.

Anmeld

27. december 2011

mikkel2006

hej

jeg tror det er meget forskelligt hvornår man tager på i løbet af de 9 måneder og hvor meget, da jeg var gravid med min søn for 5 år siden kunne ingen se jeg var gravid da jeg gik på barsel 4 uger før termin tog i alt 1,5kg på, men var oz rigtig syg og kastet op i lange baner fra morgen til middag og igen hver aften, lige fra dag 1 og til den dag hvor han blev lagt på min mave...

det var skønt at være blevet mor, den første morgen jeg stod op men lige så skønt at jeg ikke skulle kaste op...

Anmeld

27. december 2011

Toshiba

nattergalen skriver:

Hej søde Qvinder.. 

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer der er gravide el har været, hvor meget i har taget på efter 4 måneder med lille bebs i maven  

Er selv 4 måneder henne, men har bare ingen realistisk ide om hvor meget man "burde" have taget på på dette tidspunkt.. 

tror jeg havde taget 3 kg. på dér - tog 4 kg. på i alt

Anmeld

27. december 2011

MiaLarsen

jeg tog nok 4 kg på

Anmeld

27. december 2011

samantha1986

nattergalen skriver:

Hej søde Qvinder.. 

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer der er gravide el har været, hvor meget i har taget på efter 4 måneder med lille bebs i maven  

Er selv 4 måneder henne, men har bare ingen realistisk ide om hvor meget man "burde" have taget på på dette tidspunkt.. 

Jeg er 17 uger henne. Og er begyndt at tage på af det jeg har tabt, men har stadig tabt 6 kg. så har taget to kg på af det jeg har tabt. Tror det e rmeget forskelligt. det kommer også an på om man har døjet med kvalme, opkast osv

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

nattergalen skriver:

Hej søde Qvinder.. 

Jeg havde tabt mig 2 kg. efter 4 mdr Der er ikke noget "normalt", da det er meget forskelligt, hvad kvinder tager på

Anmeld

27. december 2011

EKBJ

nattergalen skriver:

Hej søde Qvinder.. 

Vil tro jeg havde taget en 3-4 kg på

Anmeld

27. december 2011

MorDk

Jeg tog ca. 23kg på i alt. Min startvægt var 50 kilo og tror jeg havde taget 6-7 kilo på efter 4 mdr. Nu vejer jeg ca. 55 kg. 15 mdr. efter fødsel. Har heller ikke dyrket noget motion som sådan. Bare gået lange ture. Men ville nu gerne tabe bare 2-3 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.