Vægt efter 4 måneders graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.275 visninger
30 svar
0 synes godt om
19. december 2011

nattergalen

Hej søde Qvinder.. 

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer der er gravide el har været, hvor meget i har taget på efter 4 måneder med lille bebs i maven  

Er selv 4 måneder henne, men har bare ingen realistisk ide om hvor meget man "burde" have taget på på dette tidspunkt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

CamillaSoefelt

nattergalen skriver:

Hej søde Qvinder.. 

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer der er gravide el har været, hvor meget i har taget på efter 4 måneder med lille bebs i maven  

Er selv 4 måneder henne, men har bare ingen realistisk ide om hvor meget man "burde" have taget på på dette tidspunkt.. 

Kan seriøst ik huske hvad jeg vejede da jeg var 4 mdr henne? Men tog 27 kg på i alt fra start til slut... Hehe. Det var meget synes jeg. Men tabte det hele hurtigt igen.

Anmeld

19. december 2011

nattergalen

CamillaSoefelt skriver:

Kan seriøst ik huske hvad jeg vejede da jeg var 4 mdr henne? Men tog 27 kg på i alt fra start til slut... Hehe. Det var meget synes jeg. Men tabte det hele hurtigt igen.

Dejligt når de forsvinder igen..

Er dog sådan lidt for jeg har tabt mig 4 kg siden jeg blev gravid.. og jeg er normal af bygning ikke sådan så jeg ligefrem havde ekstra at tabe.. 

Men det kan være det vender sig de næste mdr

Anmeld

19. december 2011

CamillaSoefelt

nattergalen skriver:

Dejligt når de forsvinder igen..

Er dog sådan lidt for jeg har tabt mig 4 kg siden jeg blev gravid.. og jeg er normal af bygning ikke sådan så jeg ligefrem havde ekstra at tabe.. 

Men det kan være det vender sig de næste mdr

Jamen sådan er der nogen der har det? Egentlig underligt ja, men så længe baby i maven vokser og du har det godt så er det jo fint.

Hvordan har du det ellers? Lider du meget af kvalme, ondt i ryggen osv?

Anmeld

19. december 2011

nattergalen

CamillaSoefelt skriver:

Jamen sådan er der nogen der har det? Egentlig underligt ja, men så længe baby i maven vokser og du har det godt så er det jo fint.

Hvordan har du det ellers? Lider du meget af kvalme, ondt i ryggen osv?

uha jeg har været syg, indlagt og opereret for under 3 uger siden.. Har stadig smerter, men det er vel bare meningen jeg skal have det svært under min graviditet..
Men håber det snart er overstået så jeg kan begynde at nyde lidt at den lille er begyndt at sparke og hygger sig derinde

Knus..  

Anmeld

19. december 2011

JJH

Jeg startede med at tabe 8 kg og har taget 1 af dem på igen og er 19 uger henne. så tror det er meget normalt du ikke har taget noget på endnu. det er så forskelligt hvor meget folk tager på og hvornår i graviditeten.

Anmeld

19. december 2011

Kløver

nattergalen skriver:

Hej søde Qvinder.. 

Jeg har siden uge 12 lagt og svinget mellem -2 til -3 kg. Er i morgen 22 uger henne, og min veninde havde taget 6 kg på i samme uge. Med Daniel lå jeg på ca -4 til -6 kg mellem uge12 til 20

Anmeld

19. december 2011

CamillaSoefelt

nattergalen skriver:

uha jeg har været syg, indlagt og opereret for under 3 uger siden.. Har stadig smerter, men det er vel bare meningen jeg skal have det svært under min graviditet..
Men håber det snart er overstået så jeg kan begynde at nyde lidt at den lille er begyndt at sparke og hygger sig derinde

Knus..  

Nej da? Opereret for hvad? Og midt i din graviditet?

Sikke da noget;(.

Anmeld

19. december 2011

lycly

nattergalen skriver:

Hej søde Qvinder.. 

Efter 4 måneder er det vist meget normalt at have tabt sig, og nogen har måske nået at tage lidt af det på igen

Jeg døjede med kvalme og opkast de første 17-18 uger ca. Plus jeg blev ramt af en mega omgang influenza og var sengeliggende i en uge. Så jeg tabte mig 5 kilo. De kilo tog jeg så på igen langsomt gennem graviditeten og endte på terminen med en vægt på +7-8 kilo.  

Anmeld

19. december 2011

Sujan

Jeg tog overhovedet ikke på før omkring uge 22.. er i uge 26 og har taget 4 kg på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.