Vægt efter 4 måneders graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Chiip91

Da jeg var 4mdr henne havde jeg tabt 7kg, 
og nu er jeg i 6mdr ( uge 25, 24+0) og har taget 2kg på, så ahr tabt mig 5kg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Muffinmus

Meget forskelligt:-)

Med min søn havde jeg sikkert taget 8-10 kg på...havde i hvert taget 12 på ca halvvejs:-) Endte på 25.

Med min datter havde jeg vist taget omkring 2 kg på halvvejs (ca 1,5 kg 17 uger henne) og endte på 17

Den her gang havde jeg kun taget 3 kg på efter mdr, men 5,5 på halvvejs...gad vide hvad jeg ender på nu.

Anmeld

19. december 2011

JH12

nattergalen skriver:

Hej søde Qvinder.. 

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer der er gravide el har været, hvor meget i har taget på efter 4 måneder med lille bebs i maven  

Er selv 4 måneder henne, men har bare ingen realistisk ide om hvor meget man "burde" have taget på på dette tidspunkt.. 

Jeg i 19+5, og jeg har taget 7 kg. på i alt

Anmeld

19. december 2011

MortilCilas

Nu tog jeg meget og hurtigt på, og tror det var de første 7-10kg der

Anmeld

19. december 2011

wmillapigenw

nattergalen skriver:

Hej søde Qvinder.. 

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer der er gravide el har været, hvor meget i har taget på efter 4 måneder med lille bebs i maven  

Er selv 4 måneder henne, men har bare ingen realistisk ide om hvor meget man "burde" have taget på på dette tidspunkt.. 

jeg kan ikke fortælle hvor meget jeg har taget på efter 4 måneder, da jeg ikke turde stå op på vægten! før her for nogle uger siden. 

men til lægetjek da jeg var nok 5 uger henne (tror jeg) vejede jeg 63,3 & sidst jeg var på vægten for noget tid siden vejede jeg 68,9

& kan kun fortælle dig at der er ingenting der er normalt at tage på, for hver enkelt person tager ikke det samme på og taber heller ikke det samme bagefter da man hver især har sin egen graviditet

Anmeld

19. december 2011

livhemdrup

nattergalen skriver:

Hej søde Qvinder.. 

Jeg tog slet ikke på under min graviditet. Den dag jeg opdagede jeg var gravid vejde jeg 89 og dagen inden jeg fødste vejede jeg os 89 kg.

Anmeld

19. december 2011

Jonatansmor

nattergalen skriver:

Hej søde Qvinder.. 

Jeg fandt først ud af jeg var gravid i uge 11. Så jeg har åbenbart ikke fattet mistanke pga vægten - kæresten har dog med lykke i stemmen fortalt han lagde mærke til bryster der voksede som noget han aldrig havde set før, nu hvor drengen er kommet sikkert ud

I bagkundskabens ulideligt klare lys kan jeg godt se der var et eller andet helt galt, men det var bestemt ikke vægten der gjorde det.

Endte ialt på +25 kg

Anmeld

19. december 2011

Darling<3

Er i 12 uge nu og har tabt mig 3 kilo

Anmeld

19. december 2011

Darling<3

livhemdrup skriver:

Jeg tog slet ikke på under min graviditet. Den dag jeg opdagede jeg var gravid vejde jeg 89 og dagen inden jeg fødste vejede jeg os 89 kg.

Hvor langt var du henne da du opdagede din graviditet?

Anmeld

19. december 2011

livhemdrup

Darling<3 skriver:

Hvor langt var du henne da du opdagede din graviditet?

1 måned altså da jeg opdagede det. altså der hvor jeg normalt skulle have min mens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.