Bliver så pisse frustreret!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

trunte89

Anonym skriver:

Nu har han været sådan her i 8 nætter hvor vi, i de to af dem, tig ham med ind i vores seng og sov. Han havde kørt sig selv helt op og havde ligget og spruttet i over to timer, så til sidst blev vi enige om at tage ham med ind i vores seng hvor han faldt i søvn efter 5 min. Men vi vil jo heller ikke gøre det til en vane, for vil ikke have ham i vores seng. En af de andre dage faldt han i søvn i vores soveværelse og så lagde jeg ham ind i seng. Men vil jo også undgå at ændre hans soverutiner, for håber meget det kommer tilbage til det gamle mønster, så vi alle kan sove godt

Men måske det var et forsøg værd en periode at lade ham falde i søvn i jeres seng, og så evt bære ham ind når han sover.
Det har vi gjort i perioder her hvor vores datter har haft brug fornlidt ekstra omsorg.
Men hvis I ikke vil har ham i jeres seng, er der nok ikke så meget at gøre end at holde ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Vi har faktisk ikke bare ladet ham ligge til han selv faldt i søvn. Jeg har nok automatisk tænkt at jeg burde hjælpe ham med at falde i søvn.... Men når jeg putter ham om aftenen er det fordi jeg kan se på ham at han er træt. Og når der så går yderligere to timer inden han falder i søvn, så tænker jeg jo at han blir overtræt. Men tror jeg vil prøve at lade ham ligge i aften indtil han bliver tosset og så se om det har en effekt at jeg ikke blander mig. Har du lyset tændt på værelset?

Nej ingen lys her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.