Bliver så pisse frustreret!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.116 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Anonym trådstarter

ÅHH JEG ER SÅ TRÆT AF DET!!!

Min 10 mdr gamle søn har den sidste uge været fuldstændig umulig at lægge i seng om aftenen!!

Det har ikke været et problem på noget tidspunkt, før for en uge siden! Alt det der med faste rutiner osv, det HAR vi styr på, alt er det samme og det kom fra den ene dag til den anden!

Han er helt VILD når han skal lægges, han skyder ryggen frem i små stød når han ligger på ryggen og hopper rundt i sengen på den måde. Benene banker op og ned og op og ned i konstant fart. Han stiller sig på knæ og piller ved gardinet, han ligger på maven kommer op på knæ og rokker frem og tilbage. Han hviner af fryd og pisker sig selv helt vildt op så hans lille hjerte bare banker derudaf! Han er ikke ked af det og græder ikke. Han er mæt, han har tryghed, som sagt, alt er som før, men lige pludselig er han helt vild! Og når han ikke er ked af det, så aner jeg ikke hvad jeg skal gøre!!

Jeg kan ikke lægge en hånd på ham for det falder han ikke spor til ro af, jeg kan ikke vende ham på siden som han elsker, for så vender han om på maven, jeg kan ikke sidde med ham til han falder til ro, for når jeg lægger ham er han helt vågen igen.

HVAD SKER DER???? HJÆLP!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Anonym trådstarter

18. december 2011

CamiRon

Anonym skriver:

Min 10 mdr gamle søn har den sidste uge været fuldstændig umulig at lægge i seng om aftenen!!

Det har ikke været et problem på noget tidspunkt, før for en uge siden! Alt det der med faste rutiner osv, det HAR vi styr på, alt er det samme og det kom fra den ene dag til den anden!

Han er helt VILD når han skal lægges, han skyder ryggen frem i små stød når han ligger på ryggen og hopper rundt i sengen på den måde. Benene banker op og ned og op og ned i konstant fart. Han stiller sig på knæ og piller ved gardinet, han ligger på maven kommer op på knæ og rokker frem og tilbage. Han hviner af fryd og pisker sig selv helt vildt op så hans lille hjerte bare banker derudaf! Han er ikke ked af det og græder ikke. Han er mæt, han har tryghed, som sagt, alt er som før, men lige pludselig er han helt vild! Og når han ikke er ked af det, så aner jeg ikke hvad jeg skal gøre!!

Jeg kan ikke lægge en hånd på ham for det falder han ikke spor til ro af, jeg kan ikke vende ham på siden som han elsker, for så vender han om på maven, jeg kan ikke sidde med ham til han falder til ro, for når jeg lægger ham er han helt vågen igen.

Tigerspring ved 46 uger?

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

Tigerspring ved 46 uger?

Har tænkt på det, men det er nærmere tigerspring ved 37 uger, selvom han aldersmæssigt passer bedre til 46 uger. I hvert fald hvad der svarer til der hvor han er udviklingsmæssigt. Men har du erfaringer med det?

Anmeld

19. december 2011

CamiRon

Anonym skriver:

Har tænkt på det, men det er nærmere tigerspring ved 37 uger, selvom han aldersmæssigt passer bedre til 46 uger. I hvert fald hvad der svarer til der hvor han er udviklingsmæssigt. Men har du erfaringer med det?

Ikke meget. Har selv en der lige har haft springet ved 46 uger og det eneste jeg kan anbefale er at læse om det og huske at det går over igen!  Det er nemmere at forholde sig til drålig søvn og gråd hvis man ved hvorfor det er sådan, syntes jeg.

God fornøjelse med det!

Anmeld

19. december 2011

Maja88

separations angst tænker jeg lidt

Anmeld

19. december 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

Måske han insisterer på opførslen, fordi han kan mærke du lader dig gå på af det?
Min umiddelbare reaktion var "så lad ham danse i sengen til han bliver træt af det"
Sålænge han ikke er ked af det, er der vel ingen grund til du er i rummet?

Blot en tanke ...

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

Ikke meget. Har selv en der lige har haft springet ved 46 uger og det eneste jeg kan anbefale er at læse om det og huske at det går over igen!  Det er nemmere at forholde sig til drålig søvn og gråd hvis man ved hvorfor det er sådan, syntes jeg.

God fornøjelse med det!

Ja, jeg har også fulgt med i de foregående spring, men han befinder sig egentlig midt imellem springene.

Det er kun om aftenen og kun indtil han falder i søvn. Men håber det snart er ovre igen

Tak for svar.

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

separations angst tænker jeg lidt

Han er faktisk inde i en form for seperationsangst lige for tiden, han vil være tæt på mig hele tiden. Men han er jo ikke ked af det når jeg putter ham til nat, han blir tværtimod bare sådan helt vågen agtig og oppe og køre!

Har du nogen erfaring med seperationsangst?

Anmeld

19. december 2011

Maja88

Anonym skriver:

Han er faktisk inde i en form for seperationsangst lige for tiden, han vil være tæt på mig hele tiden. Men han er jo ikke ked af det når jeg putter ham til nat, han blir tværtimod bare sådan helt vågen agtig og oppe og køre!

Har du nogen erfaring med seperationsangst?

erfaring nej, men vi går igennem den lige nu... og jeg lader hende være tæt på mig..

men jeg tænker lidt at bare putte ham og så gå hvis han ikke er ked af det..

kan være hans måde at bearbejde dagen på...

Her er Aprilla begyndt på efter hun er begyndt i dagpleje at ligge i alt fra 30min til 2 timer og bare snakke.. tror hun snakker dagen igennem..

hvis hun ikke snakker så SKRIGER hun.. men har valgt vi først går op og ligger hende ned når hun er ked af det.og er hun helt ulykkelig(går nogen gange i panik når vi går) jamen så tager jeg hende op og sidder med hende indtil hun sover(går hurtigt) for det er hendes behov i en periode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.