hjælp til testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Masig

Jeg testede rimelig tydelig positiv 3+3.. Tror også godt jeg kunne have testet positiv dagen før, men så havde den nok været næsten utydelig.... Den var svag 3+3, men stadig positiv nok til man kunne se den i strakt arm og stregen kom allerede efter 1 minuts tid.. så det kan sagtens lade sig gøre :-) Jeg testede med stavteste af mærket valmed... Og de viste altså fint positive...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

l.kjoeller

christina92 skriver:

Okay  jamen så er det det jeg gør! Kommer nok lige med en update senere på ugen så. og forhåbentligt en positiv en af slagsen

JA gør det. VEnter spændt skal nok

Anmeld

20. december 2011

christina92

l.kjoeller skriver:

JA gør det. VEnter spændt skal nok

Åh nu troede man lige..

Jeg har testet her til morgen, først en helt negativ med en test strimmel, fik aldrig købt den clearblue, og den var som dagt helt negativ.

Jeg havde en valmed g-test også, så tænkte ej, prøver sq lige med den også, samme tis, og UHHHHHH pludselig slog hjertet hurtigt, efter 1-2 min kunne man se en streg den var ikke lyseråd bare mørk, jeg har jo så læst at man skal kunne se den i strækt arm, og det kunne man SLET ikke!!! overhovedet.. så det må nok have været hvad man kalder en skyggestreg.

Men det okay, det ødelægger ikk dagen med kæresten og jeg må jo se hvad der sker sidst på ugen

Anmeld

20. december 2011

MissTas

christina92 skriver:

hej piger.

Er der nogen af jer som har testet positiv allerede ved 3+3 - 3+4 ?

Overvejer at teste tirsdag, på vores årsdag nemlig, men hvis det nærmest er umuligt med en positiv også selvom der måske er gevinst, så tror jeg hellere jeg vil vente

men det ville jo være en dejlig gave til kæresten

jeg testede to bragende positive tests da jeg var 3+4 så det kan sagtens lade sig gøre.. det afhænger af hvor hurtig ens krop danner HCG

Anmeld

20. december 2011

l.kjoeller

christina92 skriver:

Åh nu troede man lige..

Jeg har testet her til morgen, først en helt negativ med en test strimmel, fik aldrig købt den clearblue, og den var som dagt helt negativ.

Jeg havde en valmed g-test også, så tænkte ej, prøver sq lige med den også, samme tis, og UHHHHHH pludselig slog hjertet hurtigt, efter 1-2 min kunne man se en streg den var ikke lyseråd bare mørk, jeg har jo så læst at man skal kunne se den i strækt arm, og det kunne man SLET ikke!!! overhovedet.. så det må nok have været hvad man kalder en skyggestreg.

Men det okay, det ødelægger ikk dagen med kæresten og jeg må jo se hvad der sker sidst på ugen

ja der er ikke andet for håber stadig

Anmeld

20. december 2011

Camillos

christina92 skriver:

Åh nu troede man lige..

Århh... Øv...  Kan i nu have en GOOOD DAG alligevel! På en års dag er der jo ikke noget i vejen for at øve sig på at lave baby

Og stregerne kan stadigvæk nå at komme! 

Anmeld

20. december 2011

christina92

Camillos skriver:

Århh... Øv...  Kan i nu have en GOOOD DAG alligevel! På en års dag er der jo ikke noget i vejen for at øve sig på at lave baby

Og stregerne kan stadigvæk nå at komme! 

Tusind tak søde!!  I dag skal bare bruges på at nyde hinanden og for en tid glemme alt om PB, dog skal der øves en del

Stregerne må komme sidst på ugen, måske endda juleaftensdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.