hjælp til testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. december 2011

christina92

hej piger.

Er der nogen af jer som har testet positiv allerede ved 3+3 - 3+4 ?

Overvejer at teste tirsdag, på vores årsdag nemlig, men hvis det nærmest er umuligt med en positiv også selvom der måske er gevinst, så tror jeg hellere jeg vil vente

men det ville jo være en dejlig gave til kæresten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Toshiba

hej piger.

Overvejer at teste tirsdag, på vores årsdag nemlig, men hvis det nærmest er umuligt med en positiv også selvom der måske er gevinst, så tror jeg hellere jeg vil vente

yes 3+4 testede jeg "gravid" med Clearblue digital

lægens test viste negativ ugen efter - men har da en pige på snart 1 år

Anmeld

18. december 2011

l.kjoeller

christina92 skriver:

hej piger.

der er vidst nogen det kan lade sig gøre for meeen er sjællent tror jeg... så hvis det ødelægger jeres årsdag hvis testen er negativ ville jeg vente. Hvis du beslutter at teste har jeg hørt clear blue digital er gode til at fange hcg så man kan teste positiv før tid. pøj pøj med det

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

l.kjoeller skriver:

der er vidst nogen det kan lade sig gøre for meeen er sjællent tror jeg... så hvis det ødelægger jeres årsdag hvis testen er negativ ville jeg vente. Hvis du beslutter at teste har jeg hørt clear blue digital er gode til at fange hcg så man kan teste positiv før tid. pøj pøj med det

clearblue er super gode.. og følsomme

Anmeld

18. december 2011

christina92

l.kjoeller skriver:

så køber jeg sådan en og ser om jeg har mod nok til det tirsdag morgen

hvis den er negativ så er jeg ikke gravid? eller er der så stadig en chance eller hvordan?

Anmeld

18. december 2011

christina92

Toshiba skriver:

yes 3+4 testede jeg "gravid" med Clearblue digital

lægens test viste negativ ugen efter - men har da en pige på snart 1 år

Se det var lige præcis sådan en historie jeg havde håbet på

Køber en clear blue og prøver tirsdag morgen, hvis den er negativ hvad så? er det så helt sikkert den er negativ eller er der stadig en chance?

Anmeld

18. december 2011

l.kjoeller

christina92 skriver:

så køber jeg sådan en og ser om jeg har mod nok til det tirsdag morgen

hvis den er negativ så er jeg ikke gravid? eller er der så stadig en chance eller hvordan?

der er helt klart stadig en chance...

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Se det var lige præcis sådan en historie jeg havde håbet på

Køber en clear blue og prøver tirsdag morgen, hvis den er negativ hvad så? er det så helt sikkert den er negativ eller er der stadig en chance?

der er vel altid en chance... men de er ultra følsomme.

Lægen smed mig bare hjem med "der er blod i urinen - negativ test - gå hjem og vent på din mens - ellers er du ved at abotere"

Jamen tak HR. DOKTOR  jeg VED jeg er gravid..... har flere positive tests af forskellig slags...

Og det var jeg og blodet i urinen har de stadig ikke fundet ud af hvor stammer fra

Anmeld

18. december 2011

christina92

Toshiba skriver:

der er vel altid en chance... men de er ultra følsomme.

Lægen smed mig bare hjem med "der er blod i urinen - negativ test - gå hjem og vent på din mens - ellers er du ved at abotere"

Jamen tak HR. DOKTOR  jeg VED jeg er gravid..... har flere positive tests af forskellig slags...

Og det var jeg og blodet i urinen har de stadig ikke fundet ud af hvor stammer fra

Hold da op. sikke en sød og flink doktor! Utroligt så ukompetente læger man høre om.

Så det jo bare skønt at man kender sin krop!

Anmeld

18. december 2011

christina92

l.kjoeller skriver:

der er helt klart stadig en chance...

Okay  jamen så er det det jeg gør! Kommer nok lige med en update senere på ugen så. og forhåbentligt en positiv en af slagsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.