Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

Nessie

Hvor er det sødt af dig

Synes da det er en rigtig god idé at købe en lille ting til børnene, børn eeeelsker jo gaver  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Anonym trådstarter

StineDegn skriver:

Jeg synes det er Så tarveligt altså....

For mig betyder gaver ikke en dyt i forhold til det at være sammen med familien. Men det er BØRN for søren - og uanset hvad, så betyder julegaver bare meget for den størrelse. Så om de havde tid eller ej så kører post danmark ud og de ville da elske en gave fra mormor og morfar. Suk - jeg ville godt nok være skuffet over mine forældre hvis de slet ikke sendte en lille ting til min søn juleaften.

Din brors kæreste skal være super glad for at have lært dig at kende  det er en dejlig tanke og jeg er sikker på at børnene bliver rigtig glade for dine gaver.

Tror også de bliver rigtig glade Men sådan er vi i min familie, min mor og far har også sagt ja til at de må holde jul der og så får de også gaver fra dem

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Hvor er det sødt af dig

Synes da det er en rigtig god idé at købe en lille ting til børnene, børn eeeelsker jo gaver  

Ja det er jo det de gør Der er intet bedre 

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

KRK skriver:

Hvor er du et betænksomt menneske

Alt efter børnenes alder, ville jeg gå i en Tiger butik eller sådan noget og finde et par stykker til dem hver...For 100 kr kan man sagtens få nogle sjove og spændende ting børn ville kunne li, og de er jo ligeglade på prisen. Så ville jeg skrive mit eget navn på en gave til hver og på resten ville jeg skrive "Fra Julemanden"

De er alle 3 piger og de er 5, 7 og 10 år

Den med julemanden var rigtig god  Den snupper jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.