Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Anonym trådstarter

Min bror har fået sig en ny kæreste, de har været sammen i 3 måneder. Hun har aldrig rigtig haft råd til at holde jul så børnene kender ikke til det store gaveræs, men de ved jo godt hvad jul er og de glæder sig jo selvfølgelig til gaver og alt det der.. 

Nå, men problemet er så at hun er blevet "afvist" af sin familie i år, da de ikke har tid det vil altså sige at der er ikke er gaver fra mormor, morfar og moster - og da de heller ikke snakker med deres far er der heller ikke gaver fra den side..

Jeg har så gået og overvejet om vi skulle give dem en lille gave, men det er jo ikke længe de har kendt hinanden. Vi skal heller ikke holde jul med dem, men som det ser ud nu får du kun 2 gaver hver. Jeg ved godt det hele ikke kun handler om gaver, men det er jo børn..

Hvad ville i gøre? Ville i give dem en lille gave så der var lidt mere at åbne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

2721

Ja det ville jeg nok
Og syntes set er stor af dig at du har lyst til at gøre det

Anmeld

17. december 2011

Drømme

Anonym skriver:

Min bror har fået sig en ny kæreste, de har været sammen i 3 måneder. Hun har aldrig rigtig haft råd til at holde jul så børnene kender ikke til det store gaveræs, men de ved jo godt hvad jul er og de glæder sig jo selvfølgelig til gaver og alt det der.. 

Nå, men problemet er så at hun er blevet "afvist" af sin familie i år, da de ikke har tid det vil altså sige at der er ikke er gaver fra mormor, morfar og moster - og da de heller ikke snakker med deres far er der heller ikke gaver fra den side..

Jeg har så gået og overvejet om vi skulle give dem en lille gave, men det er jo ikke længe de har kendt hinanden. Vi skal heller ikke holde jul med dem, men som det ser ud nu får du kun 2 gaver hver. Jeg ved godt det hele ikke kun handler om gaver, men det er jo børn..

Jeg ville give en lille gave - ikke noget stort, men et eller andet - hvis min økonomi var til det

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Ja det ville jeg nok
Og syntes set er stor af dig at du har lyst til at gøre det

Kan bare huske hvordan jeg selv var som barn, det er jo ikke så meget det der er inden i, det er bare det at man har noget at pakke op og en gave det står ens navn på

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Drømme skriver:

Jeg ville give en lille gave - ikke noget stort, men et eller andet - hvis min økonomi var til det

Vores økonomi kan sagtens klare det, det behøver jo ikke at være mere end 50 - 100 kr. 

Anmeld

17. december 2011

Tona

Anonym skriver:

Ja det ville jeg bestemt gøre  Men måske ikke en alt for stor gave sådan at det ikke kommer til at virke som almisser (ved ikke om det giver mening sådan som jeg formulerer det...mener at hun skal ikke komme til at føle sig i taknemmelighedsgæld).

Anmeld

17. december 2011

babymus77

Klart jeg ville!!! Om de havde været sammen en måned eller et år, jul er hjerternes fest, og der skal alle glædes!!! Nu kunne jeg også forære min bare r.v væk, for at glæde andre!!! Så JAAAA lad os alle glæde hinanden her i julen, store som små;-)) stort jule kram til dig;-))

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Ja det ville jeg bestemt gøre  Men måske ikke en alt for stor gave sådan at det ikke kommer til at virke som almisser (ved ikke om det giver mening sådan som jeg formulerer det...mener at hun skal ikke komme til at føle sig i taknemmelighedsgæld).

Det bliver heller ikke store gaver, bare sådan 50-100 kr.

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Klart jeg ville!!! Om de havde været sammen en måned eller et år, jul er hjerternes fest, og der skal alle glædes!!! Nu kunne jeg også forære min bare r.v væk, for at glæde andre!!! Så JAAAA lad os alle glæde hinanden her i julen, store som små;-)) stort jule kram til dig;-))

Jeg vil også rigtig gerne glæde andre og især til jul. Så tror vi vælger at give dem en lille ting hver

jule til dig også

Anmeld

17. december 2011

Drømme

Anonym skriver:

Vores økonomi kan sagtens klare det, det behøver jo ikke at være mere end 50 - 100 kr. 

Præcis
Her i år sidder vi ret stramt i det, og hver en krone vendes, men jeg ville nok alligevel finde et eller andet at give - om ikke andet gå igang med noget hjemmelavet

Men synes det er en sød tanke, og sad jeg selv som mor og ikke havde råd til det helt store gaveres, ville jeg blive mange glad for at der var nogen, der tænkte på mine børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.