Anonym skriver:
Min bror har fået sig en ny kæreste, de har været sammen i 3 måneder. Hun har aldrig rigtig haft råd til at holde jul så børnene kender ikke til det store gaveræs, men de ved jo godt hvad jul er og de glæder sig jo selvfølgelig til gaver og alt det der..
Nå, men problemet er så at hun er blevet "afvist" af sin familie i år, da de ikke har tid det vil altså sige at der er ikke er gaver fra mormor, morfar og moster - og da de heller ikke snakker med deres far er der heller ikke gaver fra den side..
Jeg har så gået og overvejet om vi skulle give dem en lille gave, men det er jo ikke længe de har kendt hinanden. Vi skal heller ikke holde jul med dem, men som det ser ud nu får du kun 2 gaver hver. Jeg ved godt det hele ikke kun handler om gaver, men det er jo børn..
Hvad ville i gøre? Ville i give dem en lille gave så der var lidt mere at åbne?
Jeg ville HELT sikkert købe gaver til dem....
Prøv evt legeakademiet.dk de har altså nogle FEDE ting til billige penge. Nu ved jeg ikke hvor gamle børnene er, men der er noget til enhver alder.
De har bl.a. nogle seje ting til badekaret. f.eks. sæbe der fungere som maling som man kan gratte sig ind i.... eller farve til vandet - eller noget der gør så vandet blir både farvet og får bobler/brus..... Det koster ikke ret meget men er SÅ sjovt for ungerne.... (og der er ikke en masse giftigt i det overhovedet - fine vare) Min søn på 5 får en masse af det i julegave af min søster og jeg ved han kommer til at ELSKE det!! Men du skal nok skynde dig, hvis det skal nå at komme inden jul 
Rigtig sødt af dig at tænke på dem - og i øvrigt RIGTIG tarveligt af hendes familie at der ikke kommer en lille ting til børnene alligevel - altså på trods af travlhed. Jeg forstår det ikke
Anmeld