Lille bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Han er en suzuki swift, men han havde en stor drøm om at få lavet et anlæg i den, men i dag kom han og sagde at det ville han ikke, så er vi også fri for at skulle købe ny bil, hvis vi bare kan find en barnevogn/kombivogn der kan være i den. 

Swift er jo samme klasse som min Clio, og jeg kører med en Emmaljunga, som kan være der, når halvdelen er bagsædet er slået ned. På den måde kan jeg også have en ekstra passager med foruden Laura og jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Swift er jo samme klasse som min Clio, og jeg kører med en Emmaljunga, som kan være der, når halvdelen er bagsædet er slået ned. På den måde kan jeg også have en ekstra passager med foruden Laura og jeg

Jeg vil gerne have at barnevogns kassen kan være bag i bilen også måske stellet på et stativ. 

Anmeld

23. december 2011

Mille83

Anonym skriver:

Hej 

Er der nogen af jer der har biler med små bagagerum? 
Hvilken barnevogn barnevogn har i? 
Hvilken barnevogn har et stel der ikke fylder ret meget og hvor barnevogns kassen kan klappes sammen?  

Vi har kigget på den der hedder Brio Kompakt Plus, er der nogen der kender den? 

Vi har en Bugaboo - fantastisk kombivogn 

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

Vi har en Bugaboo - fantastisk kombivogn 

Okay   Hvor kan man købe den?

Anmeld

23. december 2011

Mille83

Anonym skriver:

Okay   Hvor kan man købe den?

Mener det er Kbh, der var kun 2 butikker da vi købte, men tror den her på Jylland er lukket, google evt. 

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Mener det er Kbh, der var kun 2 butikker da vi købte, men tror den her på Jylland er lukket, google evt. 

Okay 

Anmeld

23. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg vil gerne have at barnevogns kassen kan være bag i bilen også måske stellet på et stativ. 

Ok. Ja, så er der nok ikke så mange andre muligheder en den omtalte vogn Det er i sidste ende et spørgsmål om prioritering.

Jeg valgte at prioritere barnevognen og ikke pladsen i bilen

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ok. Ja, så er der nok ikke så mange andre muligheder en den omtalte vogn Det er i sidste ende et spørgsmål om prioritering.

Jeg valgte at prioritere barnevognen og ikke pladsen i bilen

Hvis vi ikke finder den rigtig vogn, så bliver det nok ny bil. 

Anmeld

24. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hvis vi ikke finder den rigtig vogn, så bliver det nok ny bil. 

Nå, ja. Det er blot et noget større investering

Anmeld

24. december 2011

jlp90

Hej.

Da vi fik barn havde vi en toyota yaris, den gamle model. Dvs. en lille bil, vi startede ud med at købe en brio sing kombi vogn, men lærke voksede ud af den på bare 3 måneder.
Så købte vi en brio kompakt plus og det er en rigtig god barnevogn og den kan klappes nemt og hurtigt sammen. Hjulene kører ind under stellet, det er rigtig smart til en lille bil.
Så den vil jeg klart anbefale. Lærke kan stadig sove i den og hun er 1,5 og bruger str. 92 i tøj.

Knus Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.