Lille bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

CKH

Nessie skriver:

Nu er det et par år siden vi kiggede på det, men ja, man kunne fint åbne bagsmækken mens det sad på. Mener det kostede omkring 1.000 kr. i T. Hansen

Ja THansen må da helt sikkert have sådan noget.. Og 1000 kr er i hvert fald billigere end at skifte bilen ud hehe. Tusinde tak for hjælpen..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Nessie

CKH skriver:

Ja THansen må da helt sikkert have sådan noget.. Og 1000 kr er i hvert fald billigere end at skifte bilen ud hehe. Tusinde tak for hjælpen..!

Lige præcis

Velbekomme

Anmeld

17. december 2011

samantha1986

Anonym skriver:

Hej 

Er der nogen af jer der har biler med små bagagerum? 
Hvilken barnevogn barnevogn har i? 
Hvilken barnevogn har et stel der ikke fylder ret meget og hvor barnevogns kassen kan klappes sammen?  

Vi har kigget på den der hedder Brio Kompakt Plus, er der nogen der kender den? 

Vi har en chvrolet spark som bil og en trille barnevogn og vi kan ikke have barnevognen i den, med mindre vi lægger alle bagsæder ned, og hvor skal baby så være. Vi har bestemt vi vil ofre penge på en kombi vogn. som vi så kun bruger når vi skal nogen steder med bilen. Og så har vi barnevognen hjemme.

Det skal siges at vi købte barnevognen til 1000 kr og den var som ny, og derfor synes vi godt vi vil ofre et par tusinde på en kombivogn.

Har fundet en på babywals.dk tror jeg den hedder, og som burde kunne være i bilen.

Anmeld

17. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Hvis man blot er 3 i en familie, kan man sagtens lægge den ene side af bagsæderne ned og derved kan både stel og kasse være der...

Ved jeg havde min svigerinde og hendes dreng med i svigerfar's 106 og der lagde vi spilt bagsædet ned og kunne derved have det hele indenfor.

det kræver dog at bil har split bagsæder og at det kan lægges ned.

De laver også cykel stativ til bil uden anhænger træk.

Anmeld

17. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hej 

Hvilken barnevogn har et stel der ikke fylder ret meget og hvor barnevogns kassen kan klappes sammen?  

Jeg ved at Caroline86 har den omtalte barnevogn og er rigtig glade for den. Prøv at skriv til hende. Hvilken bil har I?

Jeg har selv en Emmaljunga Big Star Supreme med UniQ stel i min Renault Clio. Hele vognen kan være der, hvis man lægger halvdelen af bagsædet ned. Jeg valgte ikke at gå på kompromis med barnevognen og det har jeg ikke et sekund fortrudt!

Anmeld

17. december 2011

stm2812

Anonym skriver:

Hej 

Vi har en c1'er og der er bare minimal plads. men ved at ligge det ene af bagsædet ned kunne vi få plads til en Odder vogn deri, og det er jo ikke ligefrem en lille barnevogn.. Dog  kunne vi ikke gå på storkøb på denne måde, da det var begrænset hvor meget plads der derefter var tilbage ;D

Anmeld

17. december 2011

Mussen2

Jeg ville ikke gå på kompromis med barnevognen, hvis jeg var je´¨r. Vi prioriterede et langt ligge mnål og et let stel. vi havde en VW Polo, hvor det viste sig at vores Odder vogn godt kunne være.

Havde den ikke kunnet være der havde vi købt sådan en anhænger til at fragte det på. Man kan få nogle til både biler med og uden anhænger

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved at Caroline86 har den omtalte barnevogn og er rigtig glade for den. Prøv at skriv til hende. Hvilken bil har I?

Jeg har selv en Emmaljunga Big Star Supreme med UniQ stel i min Renault Clio. Hele vognen kan være der, hvis man lægger halvdelen af bagsædet ned. Jeg valgte ikke at gå på kompromis med barnevognen og det har jeg ikke et sekund fortrudt!

Min kæreste køre rundt i en rigtig drengerøvs bil (Brian Bil = ikke ret meget bagagerums plads) og jeg køre rundt i en peugeot 107.

Tror godt en lille barnevogns kasse fx fra en kombi vogn kunne være i hans bagagerum, men så kræver det at vi kan få et stiv til at hænge stellet på? 

Ellers må jeg sælge min elskede bil og købe en ny og det har jeg virkelig overvejet. 

Tak  for alle jeres svar. 

Anmeld

17. december 2011

An&Jo

Ditte_Marie skriver:

Vi har en Suzuki Swift

Og vores barnevogn er en Emmaljunga Mondial Duo Combi. For at den skal kunne være i bilen, så skal man ligge det ene sæde ned.. Fordi at barnevognskassen alligevel er lidt stor.

Har aldrig hørt om at man kan slå barnevognskassen sammen, men det lyder smart kender dog ikke den vogn..

du kan også slå din kasse sammen.. under det der betræk der er og madrassen, sidder to stænger, dem kan du hive mod hinanden i midten, og så, kan du slå din kasse sammen.. gjorde det selv med min emmaljunga..

Anmeld

17. december 2011

lilledittemor

An&Jo skriver:

du kan også slå din kasse sammen.. under det der betræk der er og madrassen, sidder to stænger, dem kan du hive mod hinanden i midten, og så, kan du slå din kasse sammen.. gjorde det selv med min emmaljunga..

Mener du det...? det må jeg prøve når vi får den hjem - tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.