Lille bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

Anonym trådstarter

Nogen der ved hvilken kombivogn der har barnevogns og som ikke fylder ret meget? Alt stellet er ligemeget lige nu. 
Barnevogns kassen skal bare kunne være bag i bilen også må vi lige se hvad vi gør med stellet?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

An&Jo

Ditte_Marie skriver:

Mener du det...? det må jeg prøve når vi får den hjem - tusind tak

Jeps det mener jeg.. det er skønt at man kan det

Anmeld

18. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har brio kompakt og er mega glade for den. Ville til en hver tid købe den igen! Købtet den, fordi vi kun havde en lille seat, og den er så nem at pakke sammen, vejer ingenting og er let at køre med. Nu er min datter 3 år og ka stadig sove i den hvis vi er nogen steder, så selvom liggemålet måske ik er så lang, har vi kun været rigtig glade for den. Alle pengene værd! Vh Stine 

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Vi har brio kompakt og er mega glade for den. Ville til en hver tid købe den igen! Købtet den, fordi vi kun havde en lille seat, og den er så nem at pakke sammen, vejer ingenting og er let at køre med. Nu er min datter 3 år og ka stadig sove i den hvis vi er nogen steder, så selvom liggemålet måske ik er så lang, har vi kun været rigtig glade for den. Alle pengene værd! Vh Stine 

Tak for et svar 

Kan barnevogns kassen pakkes sammen så den ikke fylder ret meget? (Jeg køre i en peugeot 107 og kæresten i en Brian Bil så begge biler har ikke ret meget plads bag i, men jeg har dog overvejet ny bil) 

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Min kæreste køre rundt i en rigtig drengerøvs bil (Brian Bil = ikke ret meget bagagerums plads) og jeg køre rundt i en peugeot 107.

Tror godt en lille barnevogns kasse fx fra en kombi vogn kunne være i hans bagagerum, men så kræver det at vi kan få et stiv til at hænge stellet på? 

Ellers må jeg sælge min elskede bil og købe en ny og det har jeg virkelig overvejet. 

Tak  for alle jeres svar. 

Men hvilken bil er det?

Anmeld

18. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja kassen er helt flad når den er slået sammen. Jeg gik ind i baby Sam og bad dem og at demostre hvordan den sku klappes sammen og pakkes i bagagerummet, inden vi købte barnevognen. Så var jeg sikker på at den ku være der inden vi brugte så mange penge på den. Og når man selv har prøvet det 2 gange så tager det kun 1 min, så nemt er det ( jeg er ellers normalt dårlig til sådan noget, men det er så ment) Så bed dem i butikken demonstrer at den ka være der! Det er bare god salgs service. Vh stine

Anmeld

18. december 2011

TaAsJu

Vi har en lille colt.. Elsker vores bil, og vi har købt en brio kompakt plus.. Den er ikke taget i brug endnu, men det er en fantastisk vogn.. Vi har haft en trille til Fie den kunne ikke være der.. Hadet detså fik overrakt manden til brio'en.. Alle Vores klapvogne er brio og vi elsker dem.. Er sikker på jeg bliver lige så glad for vognen...

Anmeld

18. december 2011

TaAsJu

18. december 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vi har en lille colt.. Elsker vores bil, og vi har købt en brio kompakt plus.. Den er ikke taget i brug endnu, men det er en fantastisk vogn.. Vi har haft en trille til Fie den kunne ikke være der.. Hadet detså fik overrakt manden til brio'en.. Alle Vores klapvogne er brio og vi elsker dem.. Er sikker på jeg bliver lige så glad for vognen...

Okay  Dejligt at høre og tak for linket 

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Men hvilken bil er det?

Han er en suzuki swift, men han havde en stor drøm om at få lavet et anlæg i den, men i dag kom han og sagde at det ville han ikke, så er vi også fri for at skulle købe ny bil, hvis vi bare kan find en barnevogn/kombivogn der kan være i den. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.