ALT for mange spørgsmål ! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

anja89

Anonym skriver:

ja okay  

må vel bare vente og se hvad der sker . 

hvordan klarede du så økonomien ?? og får du så alle pengene på en gang nu ??  

Jeg klarede det med at ligge til siden fra børnecheken hver 3 måned så der var til næste gang

Ja nu er det så meningen han skal betale alle pengene fra 19 måneder på en gang..
I det brev jeg fik igår står der at jeg skal havde penge fra 16/5-10 hvor jeg fødte til 16/12-11 og dette skal betales straks

Nu venter jegpå og se om de kommer for tror jeg ikke, men så må jeg jo op og snakke med dem d. 16 januar når jeg ikke har fået mine penge der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Anonym trådstarter

anja89 skriver:

Jeg klarede det med at ligge til siden fra børnecheken hver 3 måned så der var til næste gang

Ja nu er det så meningen han skal betale alle pengene fra 19 måneder på en gang..
I det brev jeg fik igår står der at jeg skal havde penge fra 16/5-10 hvor jeg fødte til 16/12-11 og dette skal betales straks

Nu venter jegpå og se om de kommer for tror jeg ikke, men så må jeg jo op og snakke med dem d. 16 januar når jeg ikke har fået mine penge der

det er da ret mange penge du får nu så  

hvorfor går du ikke bare ned på kommunen med afgørelsen ? det har jeg fået a vide at jeg skal gøre når han er "dømt" til at være far til barnet .. så giver de en pengene med det samme, og så opkræver de dem af ham.. så det bare ærgeligt for ham hvis ikke han kan betale  

Anmeld

17. december 2011

anja89

Anonym skriver:

det er da ret mange penge du får nu så  

hvorfor går du ikke bare ned på kommunen med afgørelsen ? det har jeg fået a vide at jeg skal gøre når han er "dømt" til at være far til barnet .. så giver de en pengene med det samme, og så opkræver de dem af ham.. så det bare ærgeligt for ham hvis ikke han kan betale  

Det er det

I det brev jeg fik står der at betalingen skal ordnes direkte mellem forældrene og vis han så undlader at betale kan jeg gå til borgerservic og bede dem om at hjælpe til jeg får mine penge

Anmeld

17. december 2011

Pige2009

Leneur skriver:

Faren til mit barn ville heller ikke anerkende faderskabet og vi endte helt i retten inden han ville. Heldigvis uden blodprøver.

Jeg fik hende døbt og lavet pas mens jeg stadig havde den fulde men passet gælder jo kun 2 år, så næste gang skal jeg spørge ham om samtykke inden jeg kan få lavet nyt til hende.

Hvis du ikke vil have han kommer på sygehuset når du har født er det sådan det er og han kan da slet ikke bestemme om din kæreste skal være der eller ej.

Med hensyn til samvær, så træder statsforvaltningen til, hvis i ikke selv kan finde ud af det og han kan så ikke bare komme forbi og se barnet inden, hvis du ikke vil have det.

Tror ikke sagen går i orden inden du har født...

Helt enig.

Jeg ville sige til ham, hvis han tropper op på hospitalet, at han kan komme igen, når han har underskrevet papirerne.

For jeres barns skyld ville jeg nok forsøge at finde en ordning mellem jer uden SFV, så du på den måde viser din vilje til at samarbejde (også selvom du egentlig ikke har lyst). Hvis han så skaber sig eller forsøger at skabe ravage, kan du gå til SFV. Sagen er jo den, at han har ret til at se sit barn uanset om du vil det eller ej.

Anmeld

17. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

hvis han ikke vil skrive under på papirerne hvorfor tror du så at han vil være en del af fødslen...det undrer mig bare?

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

hvis han ikke vil skrive under på papirerne hvorfor tror du så at han vil være en del af fødslen...det undrer mig bare?

fordi at det har han sagt at han vil... 

Anmeld

18. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

fordi at det har han sagt at han vil... 

okay...underligt at han vil være en del af fødslen men ikke vil vedkende sig faderskabet det er da en underlig fyr.

Anmeld

20. december 2011

Albatrods.

du skal SKYNDE dig at ordne alt sådan noget som pas, navngivning mm. inden han bliver anerkendt som barnets far da i ellers hvis i har boet sammen i din graviditet automatisk vil have fælles forælder myndighed og han skal dermed give samtykke på diverse.

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Albatrods. skriver:

du skal SKYNDE dig at ordne alt sådan noget som pas, navngivning mm. inden han bliver anerkendt som barnets far da i ellers hvis i har boet sammen i din graviditet automatisk vil have fælles forælder myndighed og han skal dermed give samtykke på diverse.

kan desværre ikke gøre noget overhoved før jeg har født, men både navngivning, dåb pas osv. blier ordnet ligeså snart der er en mulighed for det, han har dog idag meldt ud at han ikke vil erkende faderskabet.. så jeg har da lidt tid til at få det praktiske iorden  

Anmeld

20. december 2011

Albatrods.

Anonym skriver:

kan desværre ikke gøre noget overhoved før jeg har født, men både navngivning, dåb pas osv. blier ordnet ligeså snart der er en mulighed for det, han har dog idag meldt ud at han ikke vil erkende faderskabet.. så jeg har da lidt tid til at få det praktiske iorden  

Ej hvor dejligt, det sgu da godt hvis det er hvad du ønsker gid det var mig !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.