-Faren til mit barn har ikke erkendt faderskebet, statsforveltningen har sendt mig et brev hvor de skriver at de intet har hørt fra ham endnu, han har nu yderligere 10 dage til at svare før han bliver indkaldt til retgenetisk undersøgelse, MEN hvad hvis han heller ikke møder op der ??
kan de tvinge ham til det ??
- nu når han ikke har givet lyd fra sig endnu, kan sagen så overhoved nu at gå iorden inden jeg føder ?? (er i uge 38)
- hjvis det ikke når det, kan jeg så navngive og få lavet pas og sådan noget inden han får indflydelse ?? (fælles forældremyndighed)
- kan han forlange at skulle se den lille på sygehuset ??
- Må han bede min kæreste om at forlade lokalet imens han er der for at se den lille?? (hvis han kommer)
- hvordan egentlig med samvær ? er det noget han kan få uden at skulle forbi stfv. ? (jeg ønsker ikke at have noget at gøre med ham, da han ikke har behandlet mig ordenligt på noget tidspunkt i graviditeten, så har valgt at ALT skal køres den vej, da han forsøger at køre mig psykisk ned)
UNDSKYLD de mange spørgsmål, men ville gerne høre fra nogen der har erfaringer/meninger på det her område 

Anmeld