Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CmarianN skriver: Tak for opdaten! Er glad for lille-manden ikke var ved at finde sin vej ud... Hold du dig nu i ro og pas på jer to
Tak for opdaten!
Er glad for lille-manden ikke var ved at finde sin vej ud...
Hold du dig nu i ro og pas på jer to
Det lover jeg smukke, du kan tro manden også er obs på hvad jeg laver
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Dejligt at høre at alt er vel, og I har det godt. Nu har du en rigtig god undskyldning for at lade manden overtage alle de huslige pligter Du har én opgave, og det er at tage den med ro, til lillebror er færdigbagt God jul til jer
Dejligt at høre at alt er vel, og I har det godt.
Nu har du en rigtig god undskyldning for at lade manden overtage alle de huslige pligter Du har én opgave, og det er at tage den med ro, til lillebror er færdigbagt
God jul til jer
hihi lige præcis Manden er nu rigtig god til at hjælpe, han opvarter mig
Drømme skriver: Godt at høre du kan komme hjem Og håber så den lille fyr vælger at blive derinde noget tid endnu Go jul
Godt at høre du kan komme hjem Og håber så den lille fyr vælger at blive derinde noget tid endnu Go jul
Det håber jeg bestemt også han vælger. Satser på at spise lidt ekstra lækkert så hans bliver hængende
havde slet ikke set at du var indlagt. men dejligt at alt er okay. der er trods alt lidt tid til han skal ud endnu.
Lone Jakobsen skriver: havde slet ikke set at du var indlagt. men dejligt at alt er okay. der er trods alt lidt tid til han skal ud endnu.
Ja det er der og han skal gerne blive derinde hehe man kan ikke holde øje med alt vel
Chalala85 skriver: Ja det er der og han skal gerne blive derinde hehe man kan ikke holde øje med alt vel
nej der er nok at gøre her op til jul
men dejligt med en grund til bare at hygge i sofaen
Chalala85 skriver: Super dejligt og det lover jeg
Super dejligt og det lover jeg
godt sååååå
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128