Så blev jeg udskrevet fra Herlev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.214 visninger
36 svar
0 synes godt om
16. december 2011

Chalala85

Hej piger,

Oprettede et indlæg i onsdags omkring kraftige mavesmerter. Smerterne tog til og jeg ringede til fødegangen, de ville gerne se mig.

Jeg fik en CTG og de så jeg havde kraftige plukveer, de scannede mig indvendigt for at sikre sig at min livmoderhals ikke var begyndt en udslettes så jeg ville gå i tidlig fødsel. Heldigvis var den ikke det, men jeg havde jo stadig mega ondt.

Blev indlagt og fik taget en masse prøver og kørt en del CTG.

Lillemanden havde det godt, hvilket var det vigtigste for os pt.

Jeg kom på noget antibiotika for en sikkerhedsskyld og noge syrehæmmende da jeg fik voldsom halsbrand.

Konklusionen var idag, at jeg måtte kommer hjem hvis jeg ikke bar på tunge til og ikke gik for rask til da plukveerne kommer der. De mener heldigvis at hvis jeg følger de råd samt tager mine piller i 4 uger så skal alt nok gå iorden

Det var helt syrealistisk at ligge på svanfer afd. klods op af barselsgangen så tidligt hehe...

Heldigvis var de super søde derude og manden passede godt på mig.

Ville bare lige dele en lille update til dem der var interreseret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Dansker I Holland

Chalala85 skriver:

Hej piger,

Oprettede et indlæg i onsdags omkring kraftige mavesmerter. Smerterne tog til og jeg ringede til fødegangen, de ville gerne se mig.

Jeg fik en CTG og de så jeg havde kraftige plukveer, de scannede mig indvendigt for at sikre sig at min livmoderhals ikke var begyndt en udslettes så jeg ville gå i tidlig fødsel. Heldigvis var den ikke det, men jeg havde jo stadig mega ondt.

Jeg kom på noget antibiotika for en sikkerhedsskyld og noge syrehæmmende da jeg fik voldsom halsbrand.

Konklusionen var idag, at jeg måtte kommer hjem hvis jeg ikke bar på tunge til og ikke gik for rask til da plukveerne kommer der. De mener heldigvis at hvis jeg følger de råd samt tager mine piller i 4 uger så skal alt nok gå iorden

Det var helt syrealistisk at ligge på svanfer afd. klods op af barselsgangen så tidligt hehe...

Hvor er det godt og høre at du er ok søde og ikke mindst at jeres søn har det godt Tusind tak for updaten  

Anmeld

16. december 2011

Chalala85

Dansker I Holland skriver:

Hvor er det godt og høre at du er ok søde og ikke mindst at jeres søn har det godt Tusind tak for updaten  

Det er også super dejigt, frygtede for tidlig fødsel et øjeblik, men heldigvis blev det ikke det. og tak søde pige

Anmeld

16. december 2011

_-Kathrine-_

Chalala85 skriver:

Hej piger,

Godt med en update....
Og godt at de tog dig ind til observation....!
Rigtig go bedring og pas på dig og baby

Anmeld

16. december 2011

Mira0911

Anede ikke du havde været indlagt...
Håber alt er okey!?

Anmeld

16. december 2011

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

Godt med en update....
Og godt at de tog dig ind til observation....!
Rigtig go bedring og pas på dig og baby

Tak smukke

Anmeld

16. december 2011

Chalala85

Mira0911 skriver:

Anede ikke du havde været indlagt...
Håber alt er okey!?

Du kan jo heller ikke følge med i alt

Jeg har det fint nu er bare træt

Anmeld

16. december 2011

Mira0911

Chalala85 skriver:

Du kan jo heller ikke følge med i alt

Jeg har det fint nu er bare træt

Det kan jeg nemlig ikke...
Se du og få hvilet dig lidt søde...

Anmeld

16. december 2011

Chalala85

Mira0911 skriver:

Det kan jeg nemlig ikke...
Se du og få hvilet dig lidt søde...

Er i fuld sving, har placeret min popo på sofaen med en dåse brunkager og et kæmpe glas mælk indenfor rækkevide

Anmeld

16. december 2011

Mira0911

Chalala85 skriver:

Er i fuld sving, har placeret min popo på sofaen med en dåse brunkager og et kæmpe glas mælk indenfor rækkevide

Super...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.