Så blev jeg udskrevet fra Herlev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

Chalala85

CamillaSoefelt skriver:

Altså;(.. Sikke noget søde. Men er glad for alt er vel nu. Nu må du bare tá den med ro og passe på dig selv og baby

Ja der er ikke andet for. Han skal jo gerne bages færdig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Chalala85

An&Jo skriver:

dejligt du er udskrevet..

så husk nu endelig at tage den med ro..

Tro mig, det glemmer jeg ikke ovenpå sådan en forskrækkelse

Anmeld

17. december 2011

An&Jo

Chalala85 skriver:

Tro mig, det glemmer jeg ikke ovenpå sådan en forskrækkelse

det var godt..

han skulle jo helst blive derinde lidt endnu den lille fyr..

Anmeld

17. december 2011

Chalala85

An&Jo skriver:

det var godt..

han skulle jo helst blive derinde lidt endnu den lille fyr..

JA det ville være dejligt

Anmeld

17. december 2011

Muhmi

Chalala85 skriver:

Hej piger,

Oprettede et indlæg i onsdags omkring kraftige mavesmerter. Smerterne tog til og jeg ringede til fødegangen, de ville gerne se mig.

Jeg fik en CTG og de så jeg havde kraftige plukveer, de scannede mig indvendigt for at sikre sig at min livmoderhals ikke var begyndt en udslettes så jeg ville gå i tidlig fødsel. Heldigvis var den ikke det, men jeg havde jo stadig mega ondt.

Blev indlagt og fik taget en masse prøver og kørt en del CTG.

Lillemanden havde det godt, hvilket var det vigtigste for os pt.

Jeg kom på noget antibiotika for en sikkerhedsskyld og noge syrehæmmende da jeg fik voldsom halsbrand.

Konklusionen var idag, at jeg måtte kommer hjem hvis jeg ikke bar på tunge til og ikke gik for rask til da plukveerne kommer der. De mener heldigvis at hvis jeg følger de råd samt tager mine piller i 4 uger så skal alt nok gå iorden

Det var helt syrealistisk at ligge på svanfer afd. klods op af barselsgangen så tidligt hehe...

Heldigvis var de super søde derude og manden passede godt på mig.

Ville bare lige dele en lille update til dem der var interreseret.

Godt at høre at du ikke var gået i fødsel...  Det er jo liiige lidt meget for tidligt

Anmeld

17. december 2011

B&J

dejligt at alt var godt inde i maven

og dejligt de kunne hjælpe dig

Anmeld

17. december 2011

CmarianN

Chalala85 skriver:

Hej piger,

Oprettede et indlæg i onsdags omkring kraftige mavesmerter. Smerterne tog til og jeg ringede til fødegangen, de ville gerne se mig.

Jeg fik en CTG og de så jeg havde kraftige plukveer, de scannede mig indvendigt for at sikre sig at min livmoderhals ikke var begyndt en udslettes så jeg ville gå i tidlig fødsel. Heldigvis var den ikke det, men jeg havde jo stadig mega ondt.

Jeg kom på noget antibiotika for en sikkerhedsskyld og noge syrehæmmende da jeg fik voldsom halsbrand.

Konklusionen var idag, at jeg måtte kommer hjem hvis jeg ikke bar på tunge til og ikke gik for rask til da plukveerne kommer der. De mener heldigvis at hvis jeg følger de råd samt tager mine piller i 4 uger så skal alt nok gå iorden

Det var helt syrealistisk at ligge på svanfer afd. klods op af barselsgangen så tidligt hehe...

Tak for opdaten!

Er glad for lille-manden ikke var ved at finde sin vej ud...

Hold du dig nu i ro og pas på jer to 

Anmeld

17. december 2011

Nessie

Dejligt at høre at alt er vel, og I har det godt.

Nu har du en rigtig god undskyldning for at lade manden overtage alle de huslige pligter  Du har én opgave, og det er at tage den med ro, til lillebror er færdigbagt

God jul til jer

Anmeld

17. december 2011

Drømme

Chalala85 skriver:

Hej piger,

Godt at høre du kan komme hjem Og håber så den lille fyr vælger at blive derinde noget tid endnu

Go jul

Anmeld

17. december 2011

Chalala85

Muhmi skriver:

Godt at høre at du ikke var gået i fødsel...  Det er jo liiige lidt meget for tidligt

Ja det ville være alt for tidligt... og synes da selv mavsen ser dejlig ud at putte i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.