Brønderslevsagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Pige2009

Timse skriver:

Det er direkte forfærdeligt, og hvis hun virkelig får lov at se de børn igen, så er der da noget helt galt

Ja, det ville da være synd for børnene, som allerede har lidt. Jeg tror heller ikke, de to store vil se forældrene, hvilket man jo ikke kan bebrejde dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Darling<3

Baagøe skriver:

Jo, men hun har siddet i 2 år nu, da man trækker varetægtsfængslingen fra dommen og er kommet ud pga. god opførsel!

Hun har 8 måneder tilbage..

Anmeld

15. december 2011

dpb

Ikke om jeg fatter at hun allerede er ude igen Syntes seriøst der er en kæmpe brist i systemet, og endnu større er den brist hvis hun får samvær med børnene igen og/eller andre børn i det hele taget

Når nu hun ikke kan se hvor hun har fejlet, bør hun indlægges på en afdeling for mentalt syge eller noget i den stil

Øv, for et skod system vi har når dette kan ske

Qnuz

Anmeld

15. december 2011

Pige2009

Honey<3 skriver:

Hun har 8 måneder tilbage..

Dog er hun blevet løsladt idag - har selv set hende forlade retten

Anmeld

15. december 2011

Pige2009

Moderen har just udtalt, at hun vil arbejde med gamle eller handicappede - OMG!

Anmeld

15. december 2011

Timse

Baagøe skriver:

Ja hun er blevet løsladt resten skal afsones på et senere tidspunkt, ikke at jeg forstår hvorfor

Anmeld

15. december 2011

Isabella_mor

Baagøe skriver:

Der er i hvert fald en brist et eller andet sted

jeg forstår ikke hvad der sker i det system... men okay. desværre er de børn jo heller ikke raske.. altså sikkert er de raske fysisk, men psykisk så er det jo for nogle børn svært at se at det deres forældre har gjort er forkert (selvom det er) at hvis børnene vil se deres forældre og forældrene vil se børnene, så kommer de til det... sådan er systemet.. men man må da håbe at med de børn der er under 18 at dem ser hun med overvågning... 

det er den der ubetingede kærlighed børn kan have for deres forældre/fangevogtere i dette tilfælde.. total stockholmsyndrom..!! forfærdeligt..

Anmeld

15. december 2011

Darling<3

Baagøe skriver:

Ja, men hun skal ind og spjælde de sidste 8 måneder.. Herhjemme skal man sidde 2/3 af tiden

Anmeld

16. december 2011

pvejsen

Hun har løbende set børnene, mens hun har været aretægtsfængslet og så vidt jeg forstod, skal de også blive i plejefamilien, selv om hun er løsladt. Hun skal jo også afsone resten af sin dom til næste år

Anmeld

16. december 2011

Rockertand

Baagøe skriver:

Moderen har just udtalt, at hun vil arbejde med gamle eller handicappede - OMG!

Jeg synes, at det er godt, at hun i hverdagen får lov til at bruge det meget store omsorgs-gen, hun har 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.