Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har just et moderen blive løsladt og udtale at hun glæder sig til at komme hjem til sine børn igen. På spørgsmålet om hvorvidt hun mener, hun har gjort noget forkert eller kunne have gjort noget anderledes, svare hun blankt nej...
Hvad sker der?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så det godt ! det er virkelig bare uhyggeligt ! helt ærligt, regner hun med at man bliver dømt 4 års fængsel uden at have gjort noget forkert !
Baagøe skriver: Jeg har just et moderen blive løsladt og udtale at hun glæder sig til at komme hjem til sine børn igen. På spørgsmålet om hvorvidt hun mener, hun har gjort noget forkert eller kunne have gjort noget anderledes, svare hun blankt nej... Hvad sker der?
What??! Fik hun ikke 4 år??
jeg fatter det godtnok ikke.. hvorfor helvede kan hun ikke erkende at hun har været en lortemor. hun burde slet ikke få lov til at have noget med de børn at gøre.. OG så skubber hun hele ansvaret over på den mand hun levede sammen med..
nu er det ikke fordi at jeg er vokset op i lige så uhumske vilkår.. men vi havde da også familieproblemer og mine forældre var bare ikke særlig gode til at tage sig af os.. min mor vil heller ikke erkende det og skubber ansvaret over på min far..!!
det er sygt..
Jo, men hun har siddet i 2 år nu, da man trækker varetægtsfængslingen fra dommen og er kommet ud pga. god opførsel!
babyboy2012 skriver: Så det godt ! det er virkelig bare uhyggeligt ! helt ærligt, regner hun med at man bliver dømt 4 års fængsel uden at have gjort noget forkert !
Ja, det er vanvittigt. Hun virkede også temmelig ustabil i interviewet
isabellamor skriver: jeg fatter det godtnok ikke.. hvorfor helvede kan hun ikke erkende at hun har været en lortemor. hun burde slet ikke få lov til at have noget med de børn at gøre.. OG så skubber hun hele ansvaret over på den mand hun levede sammen med.. nu er det ikke fordi at jeg er vokset op i lige så uhumske vilkår.. men vi havde da også familieproblemer og mine forældre var bare ikke særlig gode til at tage sig af os.. min mor vil heller ikke erkende det og skubber ansvaret over på min far..!! det er sygt..
Det er i hvert fald uforståeligt, at hun slet ikke kan se, der er noget forkert i det - så burde hun netop slet ikke have noget med børnene at gøre! Hun har altså bedt en sårbar teenagepige om at grave sin egen grav
Det er direkte forfærdeligt, og hvis hun virkelig får lov at se de børn igen, så er der da noget helt galt
Baagøe skriver: Det er i hvert fald uforståeligt, at hun slet ikke kan se, der er noget forkert i det - så burde hun netop slet ikke have noget med børnene at gøre! Hun har altså bedt en sårbar teenagepige om at grave sin egen grav
virkelig usmageligt.
isabellamor skriver: virkelig usmageligt.
Der er i hvert fald en brist et eller andet sted
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128