Nødder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2009

ka li ja

altså het
rhjemme blir der guffet i alt, og det er altså lige fra kæmpe legetøj til bitte små legoklodser.. vi kan ikke holde noget fra ham, for så skulle han jo isoleres!! så derfor ville jeg nok heller ikke være så hysterisk mht nødderne, så længe jeg var i nærheden og kunne hjælpe hvis der gik noget galt.
jeg vil nok næsten syntes det var værre at få en logoklods galt i halsen!! eller måske at få den ud igen hvis ikke den havde sat sig fast i halsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2009

ivfmarie

...jeg vil nok næsten syntes det var værre at få en logoklods galt i halsen!!
Uha ja da! Det er da også de allerværste, de der logoklodser... 

Anmeld

26. februar 2009

Rasmine

ivfmarie skriver:

Jeg fik en nød galt i halsen som 31-årig....

...hvor længe skal man vente før det er sikkert???

Looooooooooooooooool...............

Anmeld

26. februar 2009

BellaT

Jeg er en smule panisk overfor de der nødder. Nok også fordi jeg selv er døden nær, hvis jeg får det der nøddesmulder galt i halsen. Jeg hoster og sprutter og tårerne sprøjter ud af øjnene.
Har læst at nødder og nøddesmulder er så fast, at det ikke kan hostes op igen af et lille barn. Ja, og heller ikke af mig.
Så Phillip får ingen nødder endnu.

Anmeld

26. februar 2009

Loggidut

Helt og aldeles bange og panisk for det med nødder ...og helt ærlig, så aner jeg ikke hvorfor...jeg har intet andet end skræmmehistorierne til at få mig til at flippe på højkant...og det er altså lille mig, som ellers giver den gas på mange andre punkter!

Det har intet med at gøre at jeg er sippet, eller overpyldret...jeg har bare en eller anden angst for det...jeg ved jo det lort kan sæte sig i halsen, og jeg har sørme engang prøvet at banke en bolche op af halsen på en 3 årig, og jeg kan under ingen omstændigheder forstille mig at nødder er nemere at få op, så nødder er NO GO herhjemme.

sloggi pyldret på det her område!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.