Hvilken fødsel var slemmest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det var nr. 2 der var den væreste fødsel.

1. gang tog det 12 timer og jeg blev klippet.

2. gang tog det 22 timer og jeg blev klippet og lillesøster blev taget med sugekop, da hun bare skulle ud nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

DK

Nr. 2. Klart nr. 2.

Jeg vil hellere føde to gange i streg fødsel nr. 1, end føde fødsel nr. 2 en gang. Og det på trods af at 1. fødsel varede 7,5 time og 2. fødsel 3,5 time og jeg fik præcist 3 sting ved begge fødsler.

Men ved fødsel nr. 2 vejede baby lige 750 g. mere og blev jo skudt ud. AAAV, av, av, av, av. Håbede at jeg ville dø

Anmeld

16. december 2011

lille83

hej.

jeg har stemt nr 2.

1 fødsel varede fra 1 ve fil fødsel 4 timer,

2 fødsel varede fra 1 ve til fødsel 2 timer+1 kvarter-

synes ikke det at føde var værre men veerne var slemmere og kom som een konstant ve hele tiden. men åbnede mig jo også på den halve tid

Anmeld

16. december 2011

1012lmp

Camulla skriver:

Ja, som overskriften lyder: Hvilken af dine 2 fødsler var værst/hårdest? Begrund gerne...

(Jeg er sat til om en måned og ved at være ret nervøs her 2. gang, da man jo godt ved hvad man går ind til) ...

Det kommer an på hvad du tænker på om det er smerter, længde eller psykisk eller hvordan

Anmeld

16. december 2011

NinaNymannMadsen

jeg syntes nr 2 var værst hvis jeg skal tænke på veernes skræft for mindes slet ikk det var så slemt ved nr 1.
men nu gik det også rigtig rigtig stærkt anden gang.
nr 1 fødsel tog 6½ time og anden fødsel tog 2½ time.

Anmeld

16. december 2011

Jeia

Stemte blankt, begge var lige "nemme" men forskellige.

Anmeld

16. december 2011

helle85

Camulla skriver:

Ja, som overskriften lyder: Hvilken af dine 2 fødsler var værst/hårdest? Begrund gerne...

(Jeg er sat til om en måned og ved at være ret nervøs her 2. gang, da man jo godt ved hvad man går ind til) ...

nu er der ikke nogen af min fødselser der har været slemme men jeg har alligevel stemt den første det tog 5 timer ca og selv om jeg havde veer troede jegkun det var meget kræftige plukveer og med nr 2 nåede jeg kun lige ind på sygehuset før jeg fik presse veer

Anmeld

16. december 2011

Ciss

Camulla skriver:

Nr 2 - Rigtig æv, når alle havde sagt, at det er den første, som er den værste, så jeg var ikke forberedt på det.

Hovedgrunden var, at jeg var fysisk udslidt efter tre mndr med kronisk hoste og 2-3 opkastninger om dagen. I tillæg havde jeg så en jordmorstudent, som jeg havde meget vanskelig for at kommunikere med, og som jeg derfor ikke helt stolede på. Ikke en fin oplevelse, bortset selvfølgelig, at jeg fik min dejlige søn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.