Hvilken fødsel var slemmest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken fødsel var slemmest?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.286 visninger
27 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Camulla

Ja, som overskriften lyder: Hvilken af dine 2 fødsler var værst/hårdest? Begrund gerne...

(Jeg er sat til om en måned og ved at være ret nervøs her 2. gang, da man jo godt ved hvad man går ind til) ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Toshiba

Camulla skriver:

Ja, som overskriften lyder: Hvilken af dine 2 fødsler var værst/hårdest? Begrund gerne...

(Jeg er sat til om en måned og ved at være ret nervøs her 2. gang, da man jo godt ved hvad man går ind til) ...

KLART den første...

vandet gik spontant i uge 36 - der gik 46 timer med veer - før han kom ud

Anmeld

15. december 2011

KarinaIda

Helt sikkert den 1, endte i akut kejsersnit som ikke gik som det skulle

Anmeld

15. december 2011

Camulla

Op  

Anmeld

15. december 2011

Krussedulle

Den 1 .. Vandet gik, og fødte først 24 timer efter, med hjælp fra ve-drop..

Anmeld

15. december 2011

KittyMaMa

Hej hej!

Jeg har stemt blankt, for jeg har ikke født nummer to endnu (har termin d. 5/2), - ville bare gerne se resultatet... Er også ved at være lidt nervøs, da min første fødsel var virkelig voldsom, - de kaldte mig `hende der fødte to gange´ på barselsgangen.. Håber ikke at skulle igennem det samme forløb igen. 

/Katja

Anmeld

15. december 2011

Annette A

Til min store overraskelse fødselnr. 2. Det gik legende let første gang, mens anden gang virkede veerne ikke rigtig, så pressefasen var meget hård. Men når det så er sagt er jeg sikker at mine fødsler har været ret lette. 

Anmeld

15. december 2011

SussieThyssen

Camulla skriver:

Nr 1 var et sandt helvede...men nr 2 gik faktisk som smurt.

Men jeg brugte hele min anden graviditet på at være mildest talt rædselsslagen, så måske var jeg bare et taknemmeligt "offer" fordi det gik langt lettere med nr 2 end nr 1. 

Jeg synes bestemt ikke at naturlige fødsler er noget at skrive hjem om, så jeg var lykkelig, da jeg fik PKS ved nr 3.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. december 2011

musse1

fra første vee tog det kun 3 timers tid før han var ude, og vi kom da hjem et par timer senere, da jeg gerne ville holde min egen og hans fødselsdag hjemme 

men nr to gjore noget mere ondt, han  var den mindste af de 4 vi har, måske fordi der skulle ha været to. 

var ved at besvime i badet, og husker endelig ik tiden der, kun jeg fik hældt iskoldt vand over mig 

men ellers var fødslen god.

Anmeld

15. december 2011

louise8723

KittyMaMa skriver:

Hej hej!

Jeg har stemt blankt, for jeg har ikke født nummer to endnu (har termin d. 5/2), - ville bare gerne se resultatet... Er også ved at være lidt nervøs, da min første fødsel var virkelig voldsom, - de kaldte mig `hende der fødte to gange´ på barselsgangen.. Håber ikke at skulle igennem det samme forløb igen. 

/Katja

Undskyld jeg spørger.. Men hende der fødte 2 gange?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.