Hvilken fødsel var slemmest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Tullemuzz

Jeg syntes nr 1 gik perfekt jeg vågnede med veer kl 6 kom ind på sygehuset kl 21 og han blev født 05:06

2fødsel var lidt værer veerne var så kraftige at jeg knap kunne trække vjeret og maske kunne jeg ikke lide. jeg åbnede mig for hurtigt til jeg kunne få en rygmarvs bedøvelse, men kunne få en der varede en 1time men før den time var gået måtte de give mig et ve drop for at få presse veerne i gang da hende hjerte dykkede når der kom en ve. det vidste sig at det var fordi hun havde navlesnoren om halsen. (kan også læse min fødsels beretning)

Men du/i skal ikke frygte fødslen bare tænk positivt og de fleste jdm ved hvad de gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

sandratobias

Har stemt blank.. Var nys efter og se resultatet..
For ved min søn fik jeg aks, ingen veer eller noget.. Min datter fødte jeg selv.. Så har jo 1. gangs fødende ( i hvert fald i mit hovede.. Ved ikk om andre har det sådan oz.. ) 

Anmeld

15. december 2011

4kløver

Har stemt blank for min slemmest "fødsel" var her den 22 nov hvor jeg fik ks.

Anmeld

16. december 2011

KittyMaMa

louise4060 skriver:

Undskyld jeg spørger.. Men hende der fødte 2 gange?

He he, jeg kan godt forstå du spørger!

Men det er slet ikke så `sjovt´ som det lyder, - men grunden er, at da Alfred endelig, efter et langt og ganske rædselsfuldt fødselsforløb, står klar i mit bækken, vælger læge og børnlæge at han skal ud ved akut kejsersnit, da hans iltmætning er meget dårlig. Så den kvindelige læge, tager min hånd og kigger mig ind i øjnene og siger `nu gør jeg noget du aldrig vil tilgive´, også presser hun Alfred med en knyttet hånd hele vejen tilbage i min mave, - meget smertefuldt... Han var så tæt på at være ude han kunne, uden at være ude, - men lægerne turde ikke satse på at kom ud i næste ve, derfor kjersersnit... 

- Så derfor mente sygeplejerskerne på barselgangen, at jeg mere elller mindre havde født to gange.. 

/Katja

Anmeld

16. december 2011

hellemor85

KittyMaMa skriver:

Men det er slet ikke så `sjovt´ som det lyder, - men grunden er, at da Alfred endelig, efter et langt og ganske rædselsfuldt fødselsforløb, står klar i mit bækken, vælger læge og børnlæge at han skal ud ved akut kejsersnit, da hans iltmætning er meget dårlig. Så den kvindelige læge, tager min hånd og kigger mig ind i øjnene og siger `nu gør jeg noget du aldrig vil tilgive´, også presser hun Alfred med en knyttet hånd hele vejen tilbage i min mave, - meget smertefuldt... Han var så tæt på at være ude han kunne, uden at være ude, - men lægerne turde ikke satse på at kom ud i næste ve, derfor kjersersnit... 

- Så derfor mente sygeplejerskerne på barselgangen, at jeg mere elller mindre havde født to gange.. 

/Katja

Det lyder helt forfærdeligt

Anmeld

16. december 2011

SaNiNa

Har ikke stemt da begge min fødsler var slemme og begge sendt i aks efter 12 timer på fødegangen

Anmeld

16. december 2011

Camulla

Tullemuzz skriver:

Jeg syntes nr 1 gik perfekt jeg vågnede med veer kl 6 kom ind på sygehuset kl 21 og han blev født 05:06

2fødsel var lidt værer veerne var så kraftige at jeg knap kunne trække vjeret og maske kunne jeg ikke lide. jeg åbnede mig for hurtigt til jeg kunne få en rygmarvs bedøvelse, men kunne få en der varede en 1time men før den time var gået måtte de give mig et ve drop for at få presse veerne i gang da hende hjerte dykkede når der kom en ve. det vidste sig at det var fordi hun havde navlesnoren om halsen. (kan også læse min fødsels beretning)

Men du/i skal ikke frygte fødslen bare tænk positivt og de fleste jdm ved hvad de gør

Ha ha! DE FLESTE jdm ved hvad de gør  

Anmeld

16. december 2011

Camulla

KittyMaMa skriver:

/Katja

Gud, det var da skrækkeligt! Puha, sikke en oplevelse... Har jeg da aldrig hørt om før... 

Anmeld

16. december 2011

Sof

Første fødsel var klart hårdest! Begge endte i akut kejsersnit, men i første fødsel blev der slet ikke taget hensyn til mig og jeg havde intet at skulle have sagt på hvidovre  

Denne gang foregik på Riget og til trods for endnu et kejsersnit, så var det den perfekte oplevelse og jeg er så lykkelig for at oplevelsen var så god, specielt nu hvor jeg ikke skal have flere

Anmeld

16. december 2011

Mira0911

Klart første fødsel her... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.